Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tutkiiko mies puhelintani?

Vierailija
20.05.2015 |

En ole messengeriä puhelimella käyttänyt muutamaan päivään. Nyt kun avasin sen niin eteen tuli hakulista josta oli ruksattu ylös yksi nimi. En käytä kyseisen ihmisen kanssa meseä. Enkä edes tiennyt että sellainen lista on josta kai poimia jotain nimiä ryhmiin tai jotain?? Ei kai se itsekseen ihmisten nimiä merkitse ja vieläpä aina niitten joita mies sattuu kyttäämään mustasukkaisena?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:19"]

olen mies ja myönnän että tarkkailen vaimon puhelinta. suosittelen "stealthgenie" kaltaisia vakoiluohjelmia miehille. Tiedän aina missä hän liikkuu, voin kuunnella hänen puhelut, voin lukea tekstarit ja myös kuunnella mikrofonilla mitä hän siellä jossain puuhailee... maksoi 129 $ mutta oli kyllä vähintään sen arvoinen

[/quote]Pystyykö puhelimesta näkemään jos se on tuolla tavalla "kaapattu"? Miten kaappauksen sa poistettua?

Vierailija
22/27 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa jos pitäisi alkaa puolisoa vahtaamaan, miettisin kyllä hetken mistä tarve kumpuaa. Mä mieluummin jättäisin kumppanini kuin alkaisin stalkkaamaan sitä.  Jos ei ole luottamusta, on turhaa jatkaa parisuhdetta. Kyttäämällä pilaisi sekä oman elämänsä sekä parisuhteensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:26"]

olen mies ja myönnän että tarkkailen vaimon puhelinta. suosittelen "stealthgenie" kaltaisia vakoiluohjelmia miehille. Tiedän aina missä hän liikkuu, voin kuunnella hänen puhelut, voin lukea tekstarit ja myös kuunnella mikrofonilla mitä hän siellä jossain puuhailee... maksoi 129 $ mutta oli kyllä vähintään sen arvoinen

[/quote]Pystyykö puhelimesta näkemään jos se on tuolla tavalla "kaapattu"? Miten kaappauksen sa poistettua?

[/quote]

Ei pysty. Siinähän kuumottelet :D

Vierailija
24/27 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:23"] [quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:19"]olen mies ja myönnän että tarkkailen vaimon puhelinta. suosittelen "stealthgenie" kaltaisia vakoiluohjelmia miehille. Tiedän aina missä hän liikkuu, voin kuunnella hänen puhelut, voin lukea tekstarit ja myös kuunnella mikrofonilla mitä hän siellä jossain puuhailee... maksoi 129 $ mutta oli kyllä vähintään sen arvoinen [/quote] Kuka käyttää tekstareita nykyaikana? [/quote] Oletko 16? Luuletko, että kaikilla on WhatsApp, tai FB? [/quote] En mutta minulla on kyllä 2 teiniä ja yksi alakoululainen eli osaan käyttää sulkakynää hienostuneempia tekniikoita.. ja tiedän kyllä kuinka petetään jäämättä kiinni. Mutta en tee sitä. Ap

[/quote]

Miten sun osaaminen liittyy tähän? Tajuatko, että jos henkilöllä, jolle haluat lähettää viestiä, ei ole esim. WhatsAppia, joudut lähettämään tekstiviestin? Mitä helvettiä?
[/quote]

Jos pettää niin kyllä ne facebookin valeprofiilit, wattsapit ym hankitaan ja siihen vielä oma puhelin, kotitietokonetta ei käytetä.. Itsepä sanoit että kaikilla ei ole. Joo ei ole kaikilla mutta jos pettää niin ei tarvitse olla jumalattoman tyhmä. Kyllä olen pettänyt. Kellotin kaikki kauppareissusta siihen mitä pyykkejä on pyykkikorissa. Tiesin tasantarkkaa miehen tavat koska alkaa kysellä joten ilmoitin jo omatoimisesti ja osasin hankkia kuitit joilla todistaa että tuolla on oltu. Lisäksi on ystävät ja lähipiiri joka oli täysin mukana valehtelussa. Kyllä se maksaa olla kopiot vaatteista ym ja olla nähty jossain johonkin aikaan, mutta kun yhäkään ei ole amatööri ja tyhmä. Kun ex ei vaan tajunnut niin sanoin et nyt loppui. Mä petän sua. Niin.
Ap

Vierailija
25/27 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Hitsi että olisi ihana jos minunkin mies olisi laittanut tällaisen puhelimeeni! Siinäpähän sillä menisi työpäivät mukavasti höpötystäni kuunnellessa, viestejä lukiessa ja katselemalla kartalla missä suhaan. Voisi myös vähän välillä korvat punoittaa ja otsasuoni tykyttää kun saisi valittuja totuuksia kuunnella itsestään ja tietää, että ystävieni kanssa hänen omituisista jutuista juttelen. :) Ihan oikeasti, tuollainen olisi hyvä paikka vaimolla tehdä ja puhua vaikka mitä ja miehen ei auta muu kuin siellä silmiä pyöritellen kuunnella! Jos mies jotenkin paljastaisi kyttäävänsä niin se olisi miehelle nolompi kuin vaimolle, sitä paitsi taitaapa se olla ihan poliisiakin kiinnostava asia jos vaimo niin haluaa. Tuossa vaiheessa vaimo tuskin kuitenkaan enää miehensä kanssa on muuten kuin säälistä, sen verran turha ressukka tuollainen "mies" olisi. :-D Ajatusleikkinä tämä on kuitenkin kutkuttavan hauska. N41

Vierailija
26/27 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 07:37"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:19"]

[/quote]Hitsi että olisi ihana jos minunkin mies olisi laittanut tällaisen puhelimeeni! Siinäpähän sillä menisi työpäivät mukavasti höpötystäni kuunnellessa, viestejä lukiessa ja katselemalla kartalla missä suhaan. Voisi myös vähän välillä korvat punoittaa ja otsasuoni tykyttää kun saisi valittuja totuuksia kuunnella itsestään ja tietää, että ystävieni kanssa hänen omituisista jutuista juttelen. :) Ihan oikeasti, tuollainen olisi hyvä paikka vaimolla tehdä ja puhua vaikka mitä ja miehen ei auta muu kuin siellä silmiä pyöritellen kuunnella! Jos mies jotenkin paljastaisi kyttäävänsä niin se olisi miehelle nolompi kuin vaimolle, sitä paitsi taitaapa se olla ihan poliisiakin kiinnostava asia jos vaimo niin haluaa. Tuossa vaiheessa vaimo tuskin kuitenkaan enää miehensä kanssa on muuten kuin säälistä, sen verran turha ressukka tuollainen "mies" olisi. :-D Ajatusleikkinä tämä on kuitenkin kutkuttavan hauska. N41
[/quote]

Minä kanssa antaisin palaa. Niin motkottaisin sänkysuorituksesta yleiseen siisteyteen ja mitä mies on sanonut. Kiusaksi vielä juttelisin pelkkiä valeita ja keksisin tarinoita...hei mä oon muuten tehnyt näin! Kavereitten kanssa sovittiin et laitetaan epäilyttäviä viestejä ja vähän kehitetään legendaa :D Ei sitä kyllä kauaa jaksanut mut olipahan hetken huvia :D Joskus ihmettelee kyllä miten miehet on noin onnettoman tyhmiä...
Ap

Vierailija
27/27 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:23"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:19"]olen mies ja myönnän että tarkkailen vaimon puhelinta. suosittelen "stealthgenie" kaltaisia vakoiluohjelmia miehille. Tiedän aina missä hän liikkuu, voin kuunnella hänen puhelut, voin lukea tekstarit ja myös kuunnella mikrofonilla mitä hän siellä jossain puuhailee... maksoi 129 $ mutta oli kyllä vähintään sen arvoinen [/quote] Kuka käyttää tekstareita nykyaikana?

[/quote]

Oletko 16? Luuletko, että kaikilla on WhatsApp, tai FB?
[/quote]

Mun 40v äidillä ja kohta 65v mummolla on WhatsApp.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi