Onko surkeaa jos 29-vuotias mies tienaa nettona vain 2600 euroa kuussa
Tuskin riittää parisuhteeseen. Eihän näillä tuloilla voi edes ostaa taloa pääkaupunkiseudulta.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa keskimääräisen naisen elämään.
naiset tienaa keskimäärin 2 tonnia netto
Joo totta, en tullut ajatelleeksi, että joku ilmoittaisi palkan nettona (vaikka se lukee selvästi otsikossa).
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok palkka muu riippuu itsestäsi.
Pyh! Köyhä luuseri. Jos et ole muuten saanut parisuhdetta, niin tuskin saat, ellet tienaa kymppitonnia nettona kuussa.
Jep, jos kyse olisi naisesta, asia olisi aivan ok? Mikä tätä maailmaa vaivaa?!?!
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naiset tienaa 10-15 tuhatta euroa kuussa OnlyFansin kautta. Ahkera, fiksu ja kiltti mies ei tuollaisiin tuloihin pääse kiinni koskaan.
Ehkä ahkerien, fiksujen ja kilttien miesten ei kannattaisi tuhlata niitä vähäisiä rahojaan naisten OnlyFans-matskuihin. Ei tarvitsisi sitten enää ruikuttaa muiden tienesteistä.
pieni palkka ja varmaan pieni muna
Vierailija kirjoitti:
Jep, jos kyse olisi naisesta, asia olisi aivan ok? Mikä tätä maailmaa vaivaa?!?!
Ei vissiin lueta samaa ketjua, minä en nimittäin ole nähnyt kovinkaan montaa viestiä, joissa aloittajan saamaa palkkaa olisi pidetty surkeana. Päinvastoin, suurin osa tuntuu pitävän sitä hyvänä palkkana.
2600 e nettona on ihan hyvä palkka
Ihan ok, jos ei tarvii reissata. 3800 saan nyt nettona, mukaan laskettuna päivärahat jne.
Köyhä. Mä saan 2800 nettona Kelasta
Ihan hyvä liksa. Itse olen saanut noin hyvää liksaa vain 3 vuoden aikana koko työurallani. Tuosta liksasta pystyisin jo lyhentämään ulosottovelkaanikin tai sehän hoituisi automaattisestikin. Terv. m58v.
Onhan se paljon parempi kuin lojua työttömänä.
Ei ole jos hän itse on tyytyväinen palkkaansa. Silloin se on just hyvä.
T. Kokoomussika
Ei yhtään. Surkeaa on ainoastaan arvottaa ihmistä tulojen mukaan.
Aika perus, tienasin tosin tohon päälle vielä 800e verotonta päivärahaa ja km korvausta.