Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, pelkään et tulee sota

Vierailija
20.01.2022 |

Ihan hirvee ahdistus. Rintaa puristaa ja hengitys on työlästä. Oikeesti pelkään et tännekin tulee sota. Enkä yhtään tiedä miten sit toimia. En haluu niitä kauheuksia. Lapsiakin.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
2/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, älä pelkää.

Korona ei ole enää mediaseksikäs aihe, nyt pelotellaan Venäjällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotetaan, ettei tule. Suomi tekee kaikkensa, että olemme liian piikkinen haukkapala naapurille. Se on toiminut jo kohta 80 vuotta.

Vierailija
4/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistushullu voipi muuttaa länteen.

Vierailija
5/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mikä sua EI AHDISTA

Vierailija
6/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä sit pon ahdistushullu. Ahdistaa ja pelottaa. Luotatteko muut täysin että ei tulis sotaa? Mitä tehdä jos tulee? Ap

Vierailija
7/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet ne sodassa riekaleiksi menevät, ei muiden tarvitse varsinaisesti olla huolissaan. Kunhan vain katsoo että oman rakennuksen pommisuoja on kunnossa ja repullinen tarvikkeita sekä vesikanisteri ovat valmiina. Omakotitaloasujilla tietty vaikeampi paikka, kannattaa kaivaa pihalle potero ja laittaa siihen jokin suoja päälle. 

Vierailija
8/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ollut joku ruotsalainen ennustus että venäjä vie suomesta puolet, jostain oulusta ylöspäin ja itäsuomea. Eli jos et asu noissa paikoissa niin ei hätää :)

Vierailija
9/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain päin maapalloa on aina sota. Nyt toki alkaa ihan lähellä taas, mutta ei siitä kannata ahdistua sen enempää.

Vierailija
10/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mä sit pon ahdistushullu. Ahdistaa ja pelottaa. Luotatteko muut täysin että ei tulis sotaa? Mitä tehdä jos tulee? Ap

Tällä vaan perustellaan tulevia veronkorotuksia. Vai miksi luulet että ilmastonmuutoksesta ei enää puhuta?

Vierailija
11/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet ne sodassa riekaleiksi menevät, ei muiden tarvitse varsinaisesti olla huolissaan. Kunhan vain katsoo että oman rakennuksen pommisuoja on kunnossa ja repullinen tarvikkeita sekä vesikanisteri ovat valmiina. Omakotitaloasujilla tietty vaikeampi paikka, kannattaa kaivaa pihalle potero ja laittaa siihen jokin suoja päälle. 

Eipä se suoja kauheasti auta ellei ole louhittu syvälle peruskallioon. Jos kerrostalon suoja on kellarissa, niin pommin osuessa koko talo tulee päälle. 

Vierailija
12/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei annettu tyttöystävää joten en tätä pas ka maata tule puolustamaan

Vierailija
13/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollut joku ruotsalainen ennustus että venäjä vie suomesta puolet, jostain oulusta ylöspäin ja itäsuomea. Eli jos et asu noissa paikoissa niin ei hätää :)

Asun Helsingissä. Ei tää varmasti oo turvallinen paikka sodan tullen. Ei mulla oo mitään mökkiäkään tms minne syrjemmäs paeta. Pitäisikö hankkia joku pakopaikka? Ap

Vierailija
14/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siitä hyötyä, että asia ahdistaa ja pelottaa nyt? Vaikka tulisikin, niin se että sillä pelkää ja ahdistelee etukäteen ittensä paskaks etukäteen ei oo apua. Hengitä syvään, tee vaikka joku meditaatio/rentoutusharjoitus tubesta ja mieti mukavia asioita. Jos miettii sotaa ja millainen tilanne se olis, niin aivan varmasti ahdistaa, eikä sitä ahdistusta saa sillä pois että miettii sitä asiaa lissää.

Vierailija
15/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leopardit 400kpl ja tuoreet 200kpk raskaita haupitseja sekä 1400 rannikkotykkiä takaa sen ettei Iivana nyt ihan helpolla tänne tuu. Lisäksi jokaikinen Hornet on aseistettu Naton Ilmasta maahan JASSM-ohjuksella.

Vierailija
16/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten soditaan.

Vierailija
17/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä batman ja spiiderman hoitaa hommat.

Vierailija
18/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esi. Täällä Siilissä asuvat ja kuopijolaiset ja Itä-Suomen immeiset menettävät talonsa ja tilansa . Ahistaa.

Vierailija
19/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylllä batman ja spiiderman hoitaa hommat.

Mä oleen itte ritari ässä.

Vierailija
20/81 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko hullua, mutta jotenkin toivon että sota syttyisi, ihmisten yhteisöllisyys ja näkemykset muuttuisi, että on muutakin tärkeää kuin kulutus ja sometus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan