Ahdistaa, pelkään et tulee sota
Ihan hirvee ahdistus. Rintaa puristaa ja hengitys on työlästä. Oikeesti pelkään et tännekin tulee sota. Enkä yhtään tiedä miten sit toimia. En haluu niitä kauheuksia. Lapsiakin.
Kommentit (81)
Ei tule, älä pelkää.
Korona ei ole enää mediaseksikäs aihe, nyt pelotellaan Venäjällä.
Luotetaan, ettei tule. Suomi tekee kaikkensa, että olemme liian piikkinen haukkapala naapurille. Se on toiminut jo kohta 80 vuotta.
Ahdistushullu voipi muuttaa länteen.
Kai mä sit pon ahdistushullu. Ahdistaa ja pelottaa. Luotatteko muut täysin että ei tulis sotaa? Mitä tehdä jos tulee? Ap
Nuoret miehet ne sodassa riekaleiksi menevät, ei muiden tarvitse varsinaisesti olla huolissaan. Kunhan vain katsoo että oman rakennuksen pommisuoja on kunnossa ja repullinen tarvikkeita sekä vesikanisteri ovat valmiina. Omakotitaloasujilla tietty vaikeampi paikka, kannattaa kaivaa pihalle potero ja laittaa siihen jokin suoja päälle.
Eikö se ollut joku ruotsalainen ennustus että venäjä vie suomesta puolet, jostain oulusta ylöspäin ja itäsuomea. Eli jos et asu noissa paikoissa niin ei hätää :)
Jossain päin maapalloa on aina sota. Nyt toki alkaa ihan lähellä taas, mutta ei siitä kannata ahdistua sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Kai mä sit pon ahdistushullu. Ahdistaa ja pelottaa. Luotatteko muut täysin että ei tulis sotaa? Mitä tehdä jos tulee? Ap
Tällä vaan perustellaan tulevia veronkorotuksia. Vai miksi luulet että ilmastonmuutoksesta ei enää puhuta?
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet ne sodassa riekaleiksi menevät, ei muiden tarvitse varsinaisesti olla huolissaan. Kunhan vain katsoo että oman rakennuksen pommisuoja on kunnossa ja repullinen tarvikkeita sekä vesikanisteri ovat valmiina. Omakotitaloasujilla tietty vaikeampi paikka, kannattaa kaivaa pihalle potero ja laittaa siihen jokin suoja päälle.
Eipä se suoja kauheasti auta ellei ole louhittu syvälle peruskallioon. Jos kerrostalon suoja on kellarissa, niin pommin osuessa koko talo tulee päälle.
Minulle ei annettu tyttöystävää joten en tätä pas ka maata tule puolustamaan
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut joku ruotsalainen ennustus että venäjä vie suomesta puolet, jostain oulusta ylöspäin ja itäsuomea. Eli jos et asu noissa paikoissa niin ei hätää :)
Asun Helsingissä. Ei tää varmasti oo turvallinen paikka sodan tullen. Ei mulla oo mitään mökkiäkään tms minne syrjemmäs paeta. Pitäisikö hankkia joku pakopaikka? Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko siitä hyötyä, että asia ahdistaa ja pelottaa nyt? Vaikka tulisikin, niin se että sillä pelkää ja ahdistelee etukäteen ittensä paskaks etukäteen ei oo apua. Hengitä syvään, tee vaikka joku meditaatio/rentoutusharjoitus tubesta ja mieti mukavia asioita. Jos miettii sotaa ja millainen tilanne se olis, niin aivan varmasti ahdistaa, eikä sitä ahdistusta saa sillä pois että miettii sitä asiaa lissää.
Leopardit 400kpl ja tuoreet 200kpk raskaita haupitseja sekä 1400 rannikkotykkiä takaa sen ettei Iivana nyt ihan helpolla tänne tuu. Lisäksi jokaikinen Hornet on aseistettu Naton Ilmasta maahan JASSM-ohjuksella.
Vierailija kirjoitti:
Sitten soditaan.
Kylllä batman ja spiiderman hoitaa hommat.
Esi. Täällä Siilissä asuvat ja kuopijolaiset ja Itä-Suomen immeiset menettävät talonsa ja tilansa . Ahistaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylllä batman ja spiiderman hoitaa hommat.
Mä oleen itte ritari ässä.
En tiedä onko hullua, mutta jotenkin toivon että sota syttyisi, ihmisten yhteisöllisyys ja näkemykset muuttuisi, että on muutakin tärkeää kuin kulutus ja sometus.
AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA