Onko muillakin korona aika nostanut paskan pintaan?
Itselleni on tullut pintaan suunnilleen kaikki lapsuudentraumoista lähtien aina avioliiton ongelmiin. Näen asiat yksinkertaisesti eri valossa. Nyt on jotenkin helpompi ymmärtää itseäni ja ongelmiani. Olen havahtunut uuteen todellisuuteen.
Kommentit (6)
Kyllä, ihan tuttua! Masennuksen rajamailla
Ehkä tällainen outo ja huolta aiheuttava uusi tilanne pakottaa ihmiset rehellisemmiksi!
Mua vi tuttaa jo kun katsoo ulos ikkunasta. Haluttas uskoa maailman palautuvan koronaa edeltävään aikaan, mutta tuntuu että ollaan lopullisesti paskemmassa maailmassa.
Jaa kun on kaikki huvit viety niin nyt alkaa näkemään kulissi liiton valot niin että tätäkö se esittäminen oikein oli. Ei sitten ennen avioliittoa ollut nähnyt mitään kun oliko muka niin sokea ja nyt sitten koronan aikana kun oli pakotettuna kotiin jäämään niin alkoi koko suhde yököttämään.
Ennen koronaa oli pakko suoriutua ja mennä niin ettei ajatellut yhtään mitään ja niinkö se meni. Ei ole tullut ennen avioliittoa niitä lapsuuden traumoja käsiteltyä muuta kuin suoraan suhteeseen. Onneksi olkoon.
On teillä heikolla kantimilla suhteet jos se ei koronaa ja mitään kriisi aikaa kestä ja pitää vain kysyä millä perusteella on menty avioliittoon yleensäkkään. Mutta turhaa sitä on kysellä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua vi tuttaa jo kun katsoo ulos ikkunasta. Haluttas uskoa maailman palautuvan koronaa edeltävään aikaan, mutta tuntuu että ollaan lopullisesti paskemmassa maailmassa.
Meille ei ole korona vaikuttanut yhtään mitään ja samat maisemat näkyy ikkunasta kuin ennen koronaakin. Taudista huolimatta me olemme eläneet lähes samanlaista elämää kuin sitä ennen. Lähes johtuu siitä kun puolisollani oli kodin ulkopuolinen harrastus ja se jäi pois.
Teillä valittajilla ei elämä ole ole ollut muuta kuin liian helppoa eikä mihinkään ongelmiin ole totuttu.
Täytyy ihmetellä miksi sitä paskaa ei ei ole aiemmin tullut pintaan vaan vasta korona sen tuo. Oliko ihan pakko pysähtyä niin ettei voinut harrastaa ja viuhtoo kaikkia ongelmia piiloon.
On tullut kaikki omat virheet ja huonot teot tietoisuuteen. Taistelen niiden kanssa päivittäin. En tiedä johtuuko minulla koronasta vai jostain muusta.