Suositelkaa hyvää kahvilaa Tampereella! :)
Asun Tampereen lähistöllä ja aika usein tulee siellä käytyä niin olis kiva löytää joku ihana uus kahvila. Ja ei nyt sit mitään perus Linkosuota tai Coffee housee tai Wayne'sia. Ja joku missä olis hyviä leivonnaisia, varsinkin makeita! :)
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:29"]
Siperiassa Ayshan Coffee, Hämeenkadun Kulmakonditorio, Pyymäen oma (!!♥), Stockmannin Roberts Coffee niin ja Vohvelikahvila tietysti vielä :)
[/quote]
Jee kiitos paljon! :) Vohvelikahvilaankin täytyis kyllä taas mennä ja ehdottomasti testata muitakin! Ja lisää saa laittaa jos jollain tulee mieleen.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:39"]Cafe Europa!
[/quote] Komppi!
Pyynikin näkötornin kahvila ja sieltä munkit ♥
Huomaa taas, että pissikset jakelemassa kahvilaneuvoja. Ei voi kuin nauraa..
Aamurusko, Tammelassa. Suosittu, ja leivonnaiset on hyviä. Itse tekevät ne. Edullinen kahvila verrattuna keskustan moniin paikkoihin.
Reeberban Toriksdulla! Aivan trendikäs ja jää aina hyvät fiilarit. Tuotteet laadukkaita ja tasaisia.
Kaffila keskustorilla. Aivan ihana paikka. Kiva henkilökunta ja hyvät syötävät.
Mä tykkään New Yorkista, Design-mäkin vieressä. Parasta rocky roadia mitä oon syönyt! Ja leivät on kans hyviä (ja halpoja).
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 19:09"]
Mä tykkään New Yorkista, Design-mäkin vieressä. Parasta rocky roadia mitä oon syönyt! Ja leivät on kans hyviä (ja halpoja).
[/quote]
No täähän on se entinen koffari!
Brander Hallituskadulla ei taatusti ole pissismesta. Oma kriteerini kahvilalle on, että sieltä saa leivoksia, joissa on kermaa. Cookiet smoothiet ja cupcaket ei riitä.
Siperiassa Ayshan Coffee, Hämeenkadun Kulmakonditorio, Pyymäen oma (!!♥), Stockmannin Roberts Coffee niin ja Vohvelikahvila tietysti vielä :)