Olen 16-v, asun yksin, kysy mitä haluat.
Olen 16-vuotias tyttö. Asun yksin omassa kodissa. Kysy mitä haluat. Tampere.
ps. teen tämän koska on tylsää :D
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:26"]
Kaipaatko perhettäsi?
[/quote]
En kaipaa. Nään äitiäni ja isääni pari kertaa kuukaudessa. Olihan se kivaa kun oli valmiiksi kaikki tehty, mutta olen onnellisempi näin.
Mä asuin yksin jo 15v. Ei kysyttävää....
Miksi asut noin nuorena yksin? Onko vanhempia, perhettä ollenkaan, oleto tekemisissä heidän kanssaan?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:27"]
Pänniikö rahattomuus?
[/quote]
Ei pänni. Käyn kuitenkin opiskelujen ohessa töissä. Vaikka en mitään tukia saakkaan, paitsi lapsilisää ja sekin menee säästötilille.
Mitä kokkasit tänään
[/quote]
En kokannut mitään, söin eilistä italianpataa. :)
Miksi asut noin nuorena yksin? Onko vanhempia, perhettä ollenkaan, oleto tekemisissä heidän kanssaan?
[/quote]
Koska käyn töissä ja äiti ja isä antoivat luvan muuttaa kun sitä heiltä olin kysynyt moneen otteesseen. On perhe. Äiti, isä , veli. Olen tekemisissä jos käyn siellä. :)
Luotatko suomalaisten virkamiesten nollatoleranssiin korruptiota ajatellen?
Mitä mieltä olet Aarnio -keissistä?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:29"]
Kehumaanko halusit vaan tulla?
[/quote]
En. Aattelin vaa jos jotkut äidit ovat miettimässä kun heidän 16 vuotiaat lapset haluis muuttaa, että uskaltaako päästää tms :):) kivaa päivää sulle ! :)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:30"]
Luotatko suomalaisten virkamiesten nollatoleranssiin korruptiota ajatellen?
Mitä mieltä olet Aarnio -keissistä?
[/quote]
Kyllähän siinä pian luotto menee poliiseihin ja muihin virkamiehiin. En osaa sanoa luotanko täydelliseen nollatoleranssiin. Vielä ainakin, aattelen jotenkin että sitten kun apua tarvitsee tms niin ei se koskaaan omalle kohdalle osu.. On kuitenkin muistettava, että tämä on vain yksi tapaus.
Jari Aarnion keissistä olen hyvin pettynyt. Ei tuollalailla voi vaan tehdä... Kummiskin mikä joku huumepoliisi päällikkö... En tykkää yhtään... Mitä mieltä itse? En ole kauheasti seurannut tota..
Kaipaatko perhettäsi?