Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiminen toisten nähdessä

Vierailija
20.01.2022 |

Onko kokemuksia. Itsellä naisena muutaman kerran joutunut katsomaan/kuuntelemaan kun oltu samassa majoituksessa. kaveri nai toisessa huoneessa illan päätteeksi. Inhottavaa ja samalla kiihottavaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa risteilyllä. Koko illan kuumaa flirttiä, vaimolla minihame ja stayupit, stringit jalassa. Myöhään illalla hyttiin kiimaisena. Otin kuumana käynyttä rouvaani takaapäin hytin avoimena kävelykäytävälle päin ollutta ikkunaa vasten. Käytävän vastapäisestä hytin ikkunasta tirkistelijät saivat kenties haluamansa näyn.

22/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus laivalla hytissä panin ja viereisessä pedissä taputettiin tahtia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo oo normi, ei ehkä muitte nähe mutta kuullen pannaan. Yhteismajotus laskettulukeskuksessa, paikalla on yleensä pariskuntia ja sekalainen seurakunta sinkkuja ja niiden seuralaisia. Ollaa joskus myös yhdenyön suhteita vaihettu ja lainattu. Normaalia 50v seksiseuraa, aamulla syyää puuro ja ja hymyillää

Vierailija
24/27 |
06.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän kanssa harrastimme ryhmäseksiä ja alkuaikoina myös harrastettiin seksiä nakurannoilla esim. Pihlis ja kanarialla pari kertaa.

Muutamat kerrat jäänyt mieleen kun panin takaapäin exää, exä oli 24v itse 32v ja kanarialla sellainen n. 65-70v mies isolla aisalla katsoi meitä ja tuli lähemmäs. Lopulta n. 3m päähän exästä ja exä katsoi sitä kun se runkkasi ja mä myös. Ja se tuijotti exää silmiin pistävästi.

Aikansa runkattuaan se kysyi käsielkein et voiko tulla mun tilalle ja ex kielsi. Lopulta ex otti rinnoillensa meidät molemmat.

Se katse on jäänyt mieleen kun panen exää enkä näe hänen kasvojaan mutta näen sen ukon kiihottuneen katseen exässä ja exä on katsonut sitä silmiin samalla kun panen sitä.

Tuon voisin uusia.

Sinkkum42

Vierailija
25/27 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena seksi muiden katsoessa kiihottaa ja sitä se olikin, mutta itselleni siitä jäi itselleni kauhea morkkis.

Pari vuotta sitten olin jatkoilla isossa hotellihuoneessa, jossa oli kymmenkunta juhlatuulella ollutta, eri ikäistä miestä ja naista.

Tunnelma oli aika kiihkeä ja aloin pussailla sohvalla yhden tuntemattoman miehen kanssa. Ei siinä mennyt kauaakaan kun pikkarit ja minihame menivät sivuun ja siirryin ratsaille. Muiden katsoessa ja ilakoidessa.

Onneksi en tuntenut ketään ja olin vieraalla paikkakunnalla :)

Teininä toki oli bileitä, joissa joka oven takana naitiin, mutta näin aikuisiällä pelissä on paljon enemmän.

Bad girl, 23

Vierailija
26/27 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa olen saanut suihinoton samaan aikaan kun toinen nainen katsoi ovesuusta suoraan silmiini. Suihinottava nainen oli autuaan tietämätön yleisöstä. Oli todella kiihottavaa laueta suuhun samaan aikaan kun pidin silmäkontaktia toisen naisen kanssa.

Vierailija
27/27 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai tunnustettava. Olen saanut erojuhlieni jatkoilla lattialla takaapäin toisen miehen istuessa nojatuolissa muutaman metrin päässä. Miehet olivat alle 30, minä 45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan