Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäisen miehen kumppaninhaku on yksi iso vitsi

Vierailija
20.01.2022 |

Ei vain tule mitään. Tinderissä ei saa mätsejä ja livenäkään ei moni nainen kiinnostu. Taitaa olla aika hyväksyä loppuelämän sinkkuus ja yrittää löytää elämään jotain mikä korvaisi puuttuvan rakkauden

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi että se onkin vaikeaa. Osaa sitten arvostaa kun löytää jonkun.

Vierailija
42/58 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla oppii sen, että neurologisesti poikkeavat etsii syytä pariutumisongelmiinsa ihan kaikesta muusta paitsi siitä neurologisesta poikkeavuudestaan. Jos vaikka jamppa myöntää olevansa asperger, ja syndrooman määritelmässä puhutaan vuorovaikutuksen ongelmista, niin jamppa ei ymmärrä miten suuri merkitys sillä asialla on siksi kun hän ei ymmärrä koko jutusta yhtään mitään. Sama kuin värisokealle yrittäisi selittää punaisen ja vihreän eroa, kun tyyppi näkee pelkkää harmaata eikä suostu edes uskomaan että on joku ero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon nuoremmilta vonkaat?

No reilusti yli parikymppisiltä.

Keski-ikäisen miehen kannattaa tavoitella erittäin reilusti yli parikymppisiä.

Vierailija
44/58 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tule mätsejä, niin pitää nostaa tasoa. Mikä tässä oikeasti on vaikea ymmärtää.

Vierailija
45/58 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen on keski-ikäinen mies?

Vierailija
46/58 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut Ukrainaa?

Vierailija
47/58 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh ap, et ole keski-ikäinen, vaan nuori aikuinen! 😅 Keski-ikä alkaa n. 40-vuotiaana johon sulla on vielä 15 vuotta. Mä olen keski-ikäinen ja kyllä tuntuukin ihan eriltä kuin 15 vuotta sitten. 😁

Seuranhakuun en kyllä osaa antaa vinkkejä, tämä koronakin vaikeuttaa tilannetta. Kokeile jotain muuta treffipalstaa kuin Tinderiä. Mikähän se oli se yksi kristillispainotteinen, Valo? Siellä kuulemma on enemmän tosissaan parisuhdetta etsiviä.

Latasin tuon Valo- sovelluksen, alotan swaippailun ja katson jos tärppäisi. Kiitos vinkistä👍🙂

Ap

Vierailija
48/58 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh ap, et ole keski-ikäinen, vaan nuori aikuinen! 😅 Keski-ikä alkaa n. 40-vuotiaana johon sulla on vielä 15 vuotta. Mä olen keski-ikäinen ja kyllä tuntuukin ihan eriltä kuin 15 vuotta sitten. 😁

Seuranhakuun en kyllä osaa antaa vinkkejä, tämä koronakin vaikeuttaa tilannetta. Kokeile jotain muuta treffipalstaa kuin Tinderiä. Mikähän se oli se yksi kristillispainotteinen, Valo? Siellä kuulemma on enemmän tosissaan parisuhdetta etsiviä.

Latasin tuon Valo- sovelluksen, alotan swaippailun ja katson jos tärppäisi. Kiitos vinkistä👍🙂

Ap

Maksa, niin näet tykkäykset. Muuten voi olla sama lopputulos kuin tinderissä.

Vierailija
49/58 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Maksa, niin näet tykkäykset. Muuten voi olla sama lopputulos kuin tinderissä.

Kai se pitää, ei toi 25e/kk nyt niin paha ole edes

Ap

Vierailija
50/58 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla oppii sen, että neurologisesti poikkeavat etsii syytä pariutumisongelmiinsa ihan kaikesta muusta paitsi siitä neurologisesta poikkeavuudestaan. Jos vaikka jamppa myöntää olevansa asperger, ja syndrooman määritelmässä puhutaan vuorovaikutuksen ongelmista, niin jamppa ei ymmärrä miten suuri merkitys sillä asialla on siksi kun hän ei ymmärrä koko jutusta yhtään mitään. Sama kuin värisokealle yrittäisi selittää punaisen ja vihreän eroa, kun tyyppi näkee pelkkää harmaata eikä suostu edes uskomaan että on joku ero.

Esimerkiksi neurologisesti normaalille on buahaha-tason ajatus, että 25-vuotias on liian vanhan pariutumaan nuoren naisen kanssa. Jostain syystä tämä yksi kuitenkin on nyt perustanut tällä naurettavalle ajatukselle koko maailmankuvansa. Jos tyypi trollaa, niin siinä on toinen ja erilainen ongelma joka kipeästi vaatisi päälääkärin vastaanotolla käymistä ja taaskaan trollilla ei ole päässä palikoita ymmärtää miksi.

Vierailija
51/58 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös 64-vuotias mies ja arvostan ja kunnioitan 20-24 vuotiaita naisia, jos he ovat myös seksuualisesti puoleensa vetäviä ja tyylikkäitä.

Vierailija
52/58 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös 64-vuotias mies ja arvostan ja kunnioitan 20-24 vuotiaita naisia, jos he ovat myös seksuualisesti puoleensa vetäviä ja tyylikkäitä.

Samaa mieltä. Päälle parikymppisissä naisissa silmä lepää

Ap

Vierailija
53/58 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
54/58 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/58 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen mies löytää aina seuraa. T: Asiallinen mies. 

Vierailija
56/58 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan ap ettei kukaan sano: ole oma itsesi       m

Vierailija
57/58 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, että voisit lisätä kiinnostavuuttasi?

Tavan elähtänyt, tylsämielinen sohvaperuna ei tosiaan kiiinnosta kiviäkään.

Jaa a, ehkä jotakin pitäisi yrittää keksiä. Opiskelen ja käyn salilla, en tiedä mikä sit kasvattaisi naisten kiinnostusta

Ap

Säkki rahaa.

Vierailija
58/58 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut Ukrainaa?

Eri, mutta Ukrainaa ei nyt viitsi kokeilla koska Putin aikoo tehdä niin - ja jos maailmassa on jotkut varpaat joille ei tee mieli talloa niin ne kuuluvat juuri Putinille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi