Keski-ikäisen miehen kumppaninhaku on yksi iso vitsi
Ei vain tule mitään. Tinderissä ei saa mätsejä ja livenäkään ei moni nainen kiinnostu. Taitaa olla aika hyväksyä loppuelämän sinkkuus ja yrittää löytää elämään jotain mikä korvaisi puuttuvan rakkauden
Kommentit (58)
Tällä palstalla oppii sen, että neurologisesti poikkeavat etsii syytä pariutumisongelmiinsa ihan kaikesta muusta paitsi siitä neurologisesta poikkeavuudestaan. Jos vaikka jamppa myöntää olevansa asperger, ja syndrooman määritelmässä puhutaan vuorovaikutuksen ongelmista, niin jamppa ei ymmärrä miten suuri merkitys sillä asialla on siksi kun hän ei ymmärrä koko jutusta yhtään mitään. Sama kuin värisokealle yrittäisi selittää punaisen ja vihreän eroa, kun tyyppi näkee pelkkää harmaata eikä suostu edes uskomaan että on joku ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon nuoremmilta vonkaat?
No reilusti yli parikymppisiltä.
Keski-ikäisen miehen kannattaa tavoitella erittäin reilusti yli parikymppisiä.
Jos ei tule mätsejä, niin pitää nostaa tasoa. Mikä tässä oikeasti on vaikea ymmärtää.
Minkäikäinen on keski-ikäinen mies?
Vierailija kirjoitti:
Höh ap, et ole keski-ikäinen, vaan nuori aikuinen! 😅 Keski-ikä alkaa n. 40-vuotiaana johon sulla on vielä 15 vuotta. Mä olen keski-ikäinen ja kyllä tuntuukin ihan eriltä kuin 15 vuotta sitten. 😁
Seuranhakuun en kyllä osaa antaa vinkkejä, tämä koronakin vaikeuttaa tilannetta. Kokeile jotain muuta treffipalstaa kuin Tinderiä. Mikähän se oli se yksi kristillispainotteinen, Valo? Siellä kuulemma on enemmän tosissaan parisuhdetta etsiviä.
Latasin tuon Valo- sovelluksen, alotan swaippailun ja katson jos tärppäisi. Kiitos vinkistä👍🙂
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh ap, et ole keski-ikäinen, vaan nuori aikuinen! 😅 Keski-ikä alkaa n. 40-vuotiaana johon sulla on vielä 15 vuotta. Mä olen keski-ikäinen ja kyllä tuntuukin ihan eriltä kuin 15 vuotta sitten. 😁
Seuranhakuun en kyllä osaa antaa vinkkejä, tämä koronakin vaikeuttaa tilannetta. Kokeile jotain muuta treffipalstaa kuin Tinderiä. Mikähän se oli se yksi kristillispainotteinen, Valo? Siellä kuulemma on enemmän tosissaan parisuhdetta etsiviä.
Latasin tuon Valo- sovelluksen, alotan swaippailun ja katson jos tärppäisi. Kiitos vinkistä👍🙂
Ap
Maksa, niin näet tykkäykset. Muuten voi olla sama lopputulos kuin tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Maksa, niin näet tykkäykset. Muuten voi olla sama lopputulos kuin tinderissä.
Kai se pitää, ei toi 25e/kk nyt niin paha ole edes
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla oppii sen, että neurologisesti poikkeavat etsii syytä pariutumisongelmiinsa ihan kaikesta muusta paitsi siitä neurologisesta poikkeavuudestaan. Jos vaikka jamppa myöntää olevansa asperger, ja syndrooman määritelmässä puhutaan vuorovaikutuksen ongelmista, niin jamppa ei ymmärrä miten suuri merkitys sillä asialla on siksi kun hän ei ymmärrä koko jutusta yhtään mitään. Sama kuin värisokealle yrittäisi selittää punaisen ja vihreän eroa, kun tyyppi näkee pelkkää harmaata eikä suostu edes uskomaan että on joku ero.
Esimerkiksi neurologisesti normaalille on buahaha-tason ajatus, että 25-vuotias on liian vanhan pariutumaan nuoren naisen kanssa. Jostain syystä tämä yksi kuitenkin on nyt perustanut tällä naurettavalle ajatukselle koko maailmankuvansa. Jos tyypi trollaa, niin siinä on toinen ja erilainen ongelma joka kipeästi vaatisi päälääkärin vastaanotolla käymistä ja taaskaan trollilla ei ole päässä palikoita ymmärtää miksi.
Itse olen myös 64-vuotias mies ja arvostan ja kunnioitan 20-24 vuotiaita naisia, jos he ovat myös seksuualisesti puoleensa vetäviä ja tyylikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös 64-vuotias mies ja arvostan ja kunnioitan 20-24 vuotiaita naisia, jos he ovat myös seksuualisesti puoleensa vetäviä ja tyylikkäitä.
Samaa mieltä. Päälle parikymppisissä naisissa silmä lepää
Ap
Asiallinen mies löytää aina seuraa. T: Asiallinen mies.
toivotaan ap ettei kukaan sano: ole oma itsesi m
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, että voisit lisätä kiinnostavuuttasi?
Tavan elähtänyt, tylsämielinen sohvaperuna ei tosiaan kiiinnosta kiviäkään.Jaa a, ehkä jotakin pitäisi yrittää keksiä. Opiskelen ja käyn salilla, en tiedä mikä sit kasvattaisi naisten kiinnostusta
Ap
Säkki rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut Ukrainaa?
Eri, mutta Ukrainaa ei nyt viitsi kokeilla koska Putin aikoo tehdä niin - ja jos maailmassa on jotkut varpaat joille ei tee mieli talloa niin ne kuuluvat juuri Putinille.
Parempi että se onkin vaikeaa. Osaa sitten arvostaa kun löytää jonkun.