Paras sushiravintola Helsingin keskustassa?
tullaan viettämään hääpäivää Helsinkiin ja haluaisimme syödä illalla sushia. Mitä ravintolaa suosittelet? Saisi olla myös tunnelmaltaan mukava, ei mikään takeaway-mesta.
Kommentit (10)
Anteeksi tyhmyyteni, muuta katselin tuon Sushibarin ruokalista ja on pakko kysyä, että saaako tuolta valita annokseensa erilaisia susheja mielen mukaan vai miten se toimii?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:55"]Anteeksi tyhmyyteni, muuta katselin tuon Sushibarin ruokalista ja on pakko kysyä, että saaako tuolta valita annokseensa erilaisia susheja mielen mukaan vai miten se toimii?
[/quote]
Joo saa. Toimii samalla tavalla kuin valtaosa muistakin sushiravintoloista. Voit valita itse mitä susheja haluat syödä, makit on yleensä 8-12kpl annoksissa ja nigirit 2kpl annoksina. Yhdistelet niitä sitten mielesi ja nälkäsi mukaan :) Sushibarissa tosiaan olen saanut parempaa sushia kuin Japanissa. Tämä siis oma mielipiteeni!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:02"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:55"]Anteeksi tyhmyyteni, muuta katselin tuon Sushibarin ruokalista ja on pakko kysyä, että saaako tuolta valita annokseensa erilaisia susheja mielen mukaan vai miten se toimii?
[/quote]
Joo saa. Toimii samalla tavalla kuin valtaosa muistakin sushiravintoloista. Voit valita itse mitä susheja haluat syödä, makit on yleensä 8-12kpl annoksissa ja nigirit 2kpl annoksina. Yhdistelet niitä sitten mielesi ja nälkäsi mukaan :) Sushibarissa tosiaan olen saanut parempaa sushia kuin Japanissa. Tämä siis oma mielipiteeni!
[/quote]
Sushibar on maailman paras. Kannattaa vaikka yhdessä valita rullia niin saa vähemmän samaa ja pystyy maistaa useampaa.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 17:18"]
Fuku Frederikinkadulla.
[/quote]
Sushibar! Ihan ehdottomasti.