Mies koppaa pierunsa nyrkkiin housuistaan ja leuhauttaa sen ilmaan nenän edessä.
Kommentit (46)
luin joskus että kylpy ammeessa ei kannata pierasta koska tärykalvot puhkee. jos taas on vettä eli kylpee niin se pieru tulee moikkaamaan siihen nenän korkeudelle ja se on vaarallista. harmi ettei ole kylpyammetta että voisi testata.
Nainen kaivaa kuukautisplluaan monta kertaa päivässä ja marssii keittiöön tai jääkaapille ruokia lääppimään.
mä maksan mun taksi kyydit näin. kannattaa istua takapenkillä niin ei tiedä kuski; herran jumala mikä sieltä tuli? sellainen pieni harmiton kuje arkeen.
Miten minusta taas tuntuu että kyllä ihmiset on yksinkertaisesti tyhmiä.
tämähän on vähän kuin lentopusu mutta aidompi kun tulee suoraan sieltä sisimmästä.
Vierailija kirjoitti:
tämähän on vähän kuin lentopusu mutta aidompi kun tulee suoraan sieltä sisimmästä.
Romanttisentuoksuinen lämmin henkäys vain Sinulle, rakas.
saunassa tämä tehdään löyly kauhaan. huhut kertovat että joku ilpo kouvolassa olisi onnistunut uimahallissa tekemään jopa kahdesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romanttisentuoksuinen lämmin henkäys vain Sinulle, rakas.
3 viikkoa ystävänpäivään. tuleeko tästä vuoden 2022 suosituin lahjaidea?
Vierailija kirjoitti:
Persut tekee usein noin.
Hyi teitä vihervassareita. 2 teistähän pasko aikoinaan housuihinkin jossain dösässä.
Pierussa on 10% metaania ja hiilivetyjä, mutta 90% huumoria.
Ota huumorin kannalta!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies pierasee usein koiran naamalle ja nauraa sitten tympeelle ilmeelle.
Eli mies käyttäytyy huonommin kuin koira?
Mitä puoluetta miehesi kannattaa? Veikkaisin persuja.
Vierailija kirjoitti:
luin joskus että kylpy ammeessa ei kannata pierasta koska tärykalvot puhkee. jos taas on vettä eli kylpee niin se pieru tulee moikkaamaan siihen nenän korkeudelle ja se on vaarallista. harmi ettei ole kylpyammetta että voisi testata.
Hyvä! Siis laihialaisten hernekeitto? Pieru varrella.
Ah, klassinen käsipaska. Taitolaji.
Mä laitan sormet kankkujen väliin kun tunnen että oikein märkä ja aromikas on vapautamsa, sitten haistelen sormia.