Kannattaako Oura älysormusta ostaa vai onko se ihan humpuukkia?
ja tuleeko siitä uusi stressin aihe kun joku valvoo 24h taustalla elääkö omistaja oikein?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
mietin miksi tämä ei ole menestynyt kunnes kuulin että siitä pitää maksaa kuukausi maksua. eli rahastus idea.
Sitä nimenomaan.
Vierailija kirjoitti:
mietin miksi tämä ei ole menestynyt kunnes kuulin että siitä pitää maksaa kuukausi maksua. eli rahastus idea.
Osta 400 euron tuote ja maksa siitä 6 euron kuukausimaksu jos haluat sen toimivan. Kyllä tyhmää huijataan mutta onneksi tyhmiä on niin paljon.
Millä tavoin älysormus olisi humpuukia ap?
Mulla on 2nd generation Oura nytkin sormessa eli se ei mittaa päivittäisten lenkkien tms. dataa, mutta se mittaa unen tehokkuutta, lepopulssia, HRV:tä jne. Sormus on hyvä apuväline, jolla saa optimoitua unta esim. koska kannattaa lopettaa syöminen, jotta nukkuminen olisi optimaalista. Kun opit on saatu, niin aika turha vekotin sen jälkeen, mutta meinaan kuitenkin pitää sormusta niin kauan kuin se toimii.
Voi joutua jonottamaan pitkään, että edes saa sormuksen. Korona-aikana varmasti hyvä, kun voi havaita tartunnan nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Korvavalo on paljon parempi.
Anusvalo on tutkimuksien mukaan tehokkaampaa. Valon saa esim. dildoihin ja muihin vastaaviin. Pimeässä on mahdollista nähdä suussa pieni valonkaje. Suosittelen kaikille mammoille,
Kaikki mittarit aiheuttavat lisää stressiä, myös tavallinen vaaka. Eläkää elämää, nukkukaa, syökää ja naikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuukausimaksu tuli vasta tähän uuteen versioon. Mutta kerroppa joku tuote, jossa ei olisi "rahastus ideaa"
Vierailija kirjoitti:
Voi joutua jonottamaan pitkään, että edes saa sormuksen. Korona-aikana varmasti hyvä, kun voi havaita tartunnan nopeasti.
Ei se kyllä mitään koronaa tunnista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta 400 euron tuote ja maksa siitä 6 euron kuukausimaksu jos haluat sen toimivan. Kyllä tyhmää huijataan mutta onneksi tyhmiä on niin paljon.
Perseaukisten ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseaukisten ongelma.
Olisiko sulla antaa mulle rahaa. Olen upseeri ja olen saamassa 15 miljoonan euron testamentin mutta mulla ei ole rahaa hautajaisiin, Tästä johtuen isoisäni ruumis on ollut hautaamatta jo 17 vuotta. Lähetä mulle 5000 euroa niin saat miljoona euroa takaisin.
Milloinka saa sen Darpan suunitteleman älysirun ihon alle? Haluan sen.
No on aivan humpuukia.
Mihin sitä noin niinkun oikeasti tarttee?
Varsinkin, jos sattuu jo omistamaan älypuhelimen ja kellon.
En tiennyt, että siitä pitää vielä ostohinnan päälle maksaa. Huhhuh!
Täysi turhake, mutta hyvin brändätty rahastus.
Mä tykkään itse enemmän tavallisesta sykemittarista, koska se mittaa myös liikkumista, joka minulle tärkeämpi juttu kuin unen laatu. Itselläni on Polarin A370, perusmalli jonka saa reilulla satasella. Monitoroi unta, liikkumista, sykettä. Laskee kalorinkulutuksen. Näyttää ajan. Nuo ovat asioita, joita kaipaankin, en halua kellosta hallita kännykkää tai viestiä ja navigointiinkin näyttö on kovin pieni...
Oura voi olla ihan jees, ei se 6 e kuukausimaksu ole kallis, jos on varaa ostaa neljän huntin sormus. Koruhan se on myös, ihan nätti.
Vierailija kirjoitti:
No on aivan humpuukia.
Mihin sitä noin niinkun oikeasti tarttee?
Varsinkin, jos sattuu jo omistamaan älypuhelimen ja kellon.En tiennyt, että siitä pitää vielä ostohinnan päälle maksaa. Huhhuh!
Täysi turhake, mutta hyvin brändätty rahastus.
Tavallinen kello ja älypuhelin ei mittaa esimerkiksi sykettä, joka on tavoitteellisessa urheilussa aika olennainen tieto.
16
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvavalo on paljon parempi.
Anusvalo on tutkimuksien mukaan tehokkaampaa. Valon saa esim. dildoihin ja muihin vastaaviin. Pimeässä on mahdollista nähdä suussa pieni valonkaje. Suosittelen kaikille mammoille,
Eittämättä, sillä kyseessähän on paikka jonne perimätiedon mukaan aurinko ei normisti juurikaan paista, ellei sitten esim. goatsetähti makoile masullaan nudistirannalla pakoaukko iltapäiväauringon suuntaan.
Minusta oura on tyylikas ja idea korvata älykello sormuksella on hyvä. Sormusta on paljon mukavampi kantaa kuin kelloa. Mutta. Oura mittaa lähinnä sitä miten nukut. Minä tiedän miten nukun ja olen kiinnostunut älykellon keräämästä liikuntadatasta.
Puhumattakaan kuukausimaksusta, joten ouraa ei minulle tule.
Oura peenisrengas mittaa aamustondiksesta verenpaineen ja kiihtyvyysanturi antaa käyttäjälle mielenkiintoista dataa jos on kovakin mies vetämään hanskaan.