Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitää keksiä syksystä lähtien joku kunnon työ.t.ammattivalittaja

Vierailija
20.05.2015 |

Joku sellainen mistä saa kunnon palkkaa. En vaan jaksa enää kun mies leyhyttelee rahapinkkaa naamani edessä ja antaa muutaman kympin ruokaan rahaa. Tarvitsisin myös vaatteisiin,kenkiin yms rahaa. Pakko keksiä jotain.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä pysty mitään tehdä, kun olet heikkolahjainen ja sua huimaa koko ajan

Vierailija
2/11 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajusit itse, ettei puhelinmyynti kannata?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä ihmeestä sä nyt sitten sen "keksit" kun et tähänkään asti ole keksinyt?! Mitäs sille puhelinmyyntityölle taas kävi, eikö sun pitänyt TAAS se aloittaa?

Vierailija
4/11 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen kesäksi puhelinmyyjäksi ja pakkohan mun on jotain syksyksi keksiä elettävä se minunkin on jollain konstilla.ap

Vierailija
5/11 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo trollaus samalla aiheella nyt enää jaksa oikein innostaa. Olethan jo itsesi luokitellut työkyvyttömäksi joten mites nyt taas yhtäkkiä olet töitä etsimässä, vaikka et omien sanojesi mukaan mihinkään työhön kykene. Pidä nyt hahmosi paremmin roolissaan.

Vierailija
6/11 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä tarvitaan puistotyöntekijöitä siistimään lehdet pois. Talveksi voit mennä töihin vaikka kauppaan hyllyttämään, se ei ole niin raskasta kuin luulisi. Etköhän sä jotain keksi :)

Vierailija
7/11 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:54"]Ei tuo trollaus samalla aiheella nyt enää jaksa oikein innostaa. Olethan jo itsesi luokitellut työkyvyttömäksi joten mites nyt taas yhtäkkiä olet töitä etsimässä, vaikka et omien sanojesi mukaan mihinkään työhön kykene. Pidä nyt hahmosi paremmin roolissaan.[/quote]Mulla on paljon sairauksia ja mun työn pitää olla istumatyö mutta koska en saa mitään eläkettä niin mun todellakin on pakko keksiä jotain koska tarvitsen rahaa.ap

Vierailija
8/11 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:54"]Ei tuo trollaus samalla aiheella nyt enää jaksa oikein innostaa. Olethan jo itsesi luokitellut työkyvyttömäksi joten mites nyt taas yhtäkkiä olet töitä etsimässä, vaikka et omien sanojesi mukaan mihinkään työhön kykene. Pidä nyt hahmosi paremmin roolissaan.[/quote]Mulla on paljon sairauksia ja mun työn pitää olla istumatyö mutta koska en saa mitään eläkettä niin mun todellakin on pakko keksiä jotain koska tarvitsen rahaa.ap

[/quote] Eikö tätä oo täällä yritetty sulle jo joku 7 vuotta keksiä? Semmosta EI vaan ole. Mikään ei sulle onnistu.

Vierailija
9/11 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Meillä vain mies tienaa ja laittaa kaikki rahansa yhteiseksi hyväksi.

Vierailija
10/11 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:57"]
[/quote] Eikö tätä oo täällä yritetty sulle jo joku 7 vuotta keksiä? Semmosta EI vaan ole. Mikään ei sulle onnistu.[/quote]
Ehkä mä sit koitan saada osoitteeni johonkin muualle että saan työmarkkinatukea.ap

Vierailija
11/11 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:04"]

Mä en käsitä miksi olet tuollaisen miehen kanssa? Meillä vain mies tienaa ja laittaa kaikki rahansa yhteiseksi hyväksi.

[/quote]

Koska mä rakastan häntä ja meillä on yhteinen lapsi. Maksaa meilläkin mies firmansa kulut,asuntolainan lyhennyksen,vakuutukset kodista ja autoista,sähkölaskun,öljylaskun,vesilaskun,jätelaskun ja suurimman osan ruokakuluista plus mun hammaslääkärilaskut niitä mun sairauksien takia usein plus puhelinlaskut yms.ap