Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajatella tällaisesta vierailijasta?

Vierailija
20.01.2022 |

Henkilö tulee oven taakse ennalta ilmoittamatta. Rämpyttää ovikelloa isosti (kuin ennen vanhaan lapset) minuuttitolkulla. Kokeilee oven ripaa, sattuisiko ovi olemaan auki.
Myöhemmin lähettää tekstareita kysyen olitko kotona.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toivottu vieras lainkaan vai voiko jättää vain avaamatta ja vastaamatta?

Vierailija
2/13 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi (entinen) kaveri toimi noin. Oli tosin astetta pahempi, jos en avannut ovea, niin kiersi taloa ja kurkki ikkunoista sisälle. Hakkasi myös ikkunoita. Jäi välillä odottamaan ulos että jos tulisin kotiin. Vaikka siis olin piilossa tyyliin vaatekomerossa :D . 

Hänellä oli pahoja mielenterveysongelmia, ja mä en vastasyntyneen vauvan kanssa jaksanut niitä päivittäin hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D no vaikuttas olevan kova hinku päästä sisälle. Varmaan mielenkiinnosta päästäisin, ku tarvishan se nähä mikä homma

Vierailija
4/13 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii tarkempaa tietoa. Kuka tämä on? Huolissaan oleva kaveri? Muuten vain tunkeileva tuttu?

Vierailija
5/13 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ei ole haastemies tai poliisi, katkaisisin kaikki välit tällaiseen henkilöön.

Vierailija
6/13 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee mieleen että kaikenlaisia tuttuja sitä sinulla onkin, että mistä lie matkaan tarttunut. Tunkeilee vai häiriköi, aika rohkeaa? Vai onko joku vanhempi sukulainen, joka ei tiedä miten toimia.

Vierailija
7/13 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan kylään olisi tulossa. Käy töissä terveyskeskuksessa. Itse koetan välttää korona-aikana vierailuja, enkä halua itsekään just nyt saada tartuntaa. Itselläni sairaus  riskitekijänä jä hän tietää sen. 

Aikoinaan hänelle sanoin tästä puhelimesta ja hänen kommentti oli, että hän ei välitä jos hänelle tulee korona. Ei siis yhtään ottanut huomioon, että itse voi tartuttaa toiselle.

Tämä henkilö tulee sisälle, jos ovi on sattunut jostain syystä jäämään auki. Näin on tapahtunut.

Vierailija
8/13 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yllätyskyläilijä, niin on todellakin moukka. Vai olisi ollut poliisi tai haastemies ulosottovirastosta? Ovelta-ovelle-kauppias?

Vierailija
9/13 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella juntti tapa. Ilmeiseti jossain maalla harrastetaan tuollaista.

Vierailija
10/13 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan kylään olisi tulossa. Käy töissä terveyskeskuksessa. Itse koetan välttää korona-aikana vierailuja, enkä halua itsekään just nyt saada tartuntaa. Itselläni sairaus  riskitekijänä jä hän tietää sen. 

Aikoinaan hänelle sanoin tästä puhelimesta ja hänen kommentti oli, että hän ei välitä jos hänelle tulee korona. Ei siis yhtään ottanut huomioon, että itse voi tartuttaa toiselle.

Tämä henkilö tulee sisälle, jos ovi on sattunut jostain syystä jäämään auki. Näin on tapahtunut.

Laita hänelle tekstari että toistaiseksi et ota vieraita vastaan kun korona jyllää.

Vierailija
11/13 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa aika jännä tilanne, kun asukkaat ois sängyssä ja vieläpä sekstailemassa ja tää rynnistää sisään:D

Vierailija
12/13 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa aika jännä tilanne, kun asukkaat ois sängyssä ja vieläpä sekstailemassa ja tää rynnistää sisään:D

HAAAA HAHAHAHAHAHAHAH!!! Niin hassun hauska mielikuva etten pysty naurultani hengittämään. HAH HAH HAH HAH HAH!!!

Vierailija
13/13 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin poliisit.

Pyysin ensin menemään pois, ei uskonut, niin toteutin uhkaukseni. Poliisit olivat sattumalta lähellä, nappasivat tyypin ulos ja puhuttelivat.

Siihen loppui turhat ovikellonsoutot.

🤗