Laborantit auttakaa, hätätilanne!
Tein klamydia-tippuri-testin vanupuikolla, ja puikko tippui vessanpönttöön! Tartunta on äärettömän epätodennäköinen, jopa mahdoton. Viimeksi maaliskuussa tehty negatiivinen vastaava (sekin ilman epäilyjä). Laitoin sen vessanpöntössä käväisseen vanupuikon näyteputkiloon kuitenkin, huomataanko labrassa että se on käynyt jossain epäsopivassa paikassa? Miehellä on vapaapäivä ja koko päivä on jo juostu sairaalassa hakemassa purkkeja ja antamassa verikokeita, tämä ja pissatestit pitäisi vielä viedä ja periaatteessa samalla hakea uusi testi ja sekin vielä viedä, ärsyttää satasella! Mulla on infektio-oireita, joten sairaalan vessassa en voi sitä antaa. Aargh!
Jätänkö sen vaan viemättä vai vienkö sen tuollaisena?
Kommentit (4)
Alapeukkuja kyllä piisaa, sanokaa edes jotain.
Voisko joku ystävällisesti kertoa miksi aloitus on huono ja mitä minun nyt tulisi tehdä
Ja jos ihmettelette, miksi minulla on mies eikä voi olla klamydiaa, niin emme harrasta seksiä emmekä yhdyntöjä ja itse olen neitsyt. Siinä se. Voisiko joku nyt vastata kysymykseeni?
Itse en tarvitse tuon testin tietoa mihinkään, ehkä tuo on joku rutiini näissä yhteyksissä.
-ap