Pitääkö kosinnan mielestäsi olla romanttinen?
Siis miehen järjestämänä romanttiset puitteet ja polvistuminen ym. spektaakkelia? Tai onko kosinta mielestäsi kosinta ollenkaan, jos se tapahtuu arkisen juttelun lomassa, niin ettei jälkeenpäin voi olla varma kumpi varsinaisesti on ensin ehdottanut avioliittoa?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:17"] En todellakaan tahdo mitään showta jos joku haluaa mun kanssa naimisiin. Sellasta julkista ja överiä.... Toinen ääripää mikä ei ollenkaan mun juttu että kesken telkkarin kattomisen kysytään että pitäiskö hakea viikonloppuna sormukset siitä koruliikkeestä samalla kun käydään hakemassa cittarista tarjousvessapaperia. Hyi. Eli joo, vähän pitää olla tunnetta ja romantiikkaa muttei mitään ameriikansiirappia [/quote] Kosi itse niin saat juuri sellaisen kuin haluat [/quote] Paitsi jos haluan että mies kosii! Ei ole sitten sellainen kun haluan :'(
[/quote]
Yritä nyt päästä jo yli itsestäsi. Että voi olla itseään täynnä oleva ihminen
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 01:25"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:17"] En todellakaan tahdo mitään showta jos joku haluaa mun kanssa naimisiin. Sellasta julkista ja överiä.... Toinen ääripää mikä ei ollenkaan mun juttu että kesken telkkarin kattomisen kysytään että pitäiskö hakea viikonloppuna sormukset siitä koruliikkeestä samalla kun käydään hakemassa cittarista tarjousvessapaperia. Hyi. Eli joo, vähän pitää olla tunnetta ja romantiikkaa muttei mitään ameriikansiirappia [/quote] Kosi itse niin saat juuri sellaisen kuin haluat [/quote] Paitsi jos haluan että mies kosii! Ei ole sitten sellainen kun haluan :'(
[/quote]
Haluat ja haluat. Haluat varmaan myös että mies maksaa treffeilläkin , tekee työt sängyssä ja elättää sinut kun sinä olet kotona?
Siksihän mieskin parisuhteeseen haluaa että kaikki menee juuri niin kuin sinä haluat. Koska olethan maailman keskipiste!
[/quote]
Mäkin haluan, että mies kosii mua. Ekoilla treffeillä maksoi kyllä leffaliput, koska kerkesi teatrerille ennen minua. Tarjouduin maksamaan omani, ei halunnut osuuttani. Jos olisin ehtinyt ennen häntä, olisin minä hakenut liput ja maksanut.
.
Ja minä olin ekan kanssa kotona, mies opiskeli. Tokan kanssa mies jäi kotiin. Ongelma sulle se, että halusin miehen kosivan?
Ripaus romanttiikkaa ei ole pahaksi, kunhan se hetki on parinsa näköinen hetki..
Saisi se hetki hivenen erikoinen olla. Mutta sopivasti kahdenkeskinen.
Ja kihloihin ei pyydetä, vaan suoraa naimisiin / vaimoksi.