Terveysalalla työskentelevä nainen varasti potilaille tarkoitettuja opiaattijodannaisia lääkkeitä työpaikaltaan
Kommentit (12)
Hölmö kysymys. Ei tietenkään ole yleistä, eikä kuulu työetujen piiriin, vaan on selvä varkaus. Valitettavasti joka ammattiryhmässä on epärehellisiäkin työntekijöitä - turha leimata muita yhden rikollisen mukaan.
Kyllä näitä välillä tulee vastaan. Uskon että jatkossa tulee esiin enemmänkin hoitajapulan ja hoidon tason laskun myötä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko nainen?
Työskenteleekö naistenklinikalle miehiä? .. hölmö.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö kysymys. Ei tietenkään ole yleistä, eikä kuulu työetujen piiriin, vaan on selvä varkaus. Valitettavasti joka ammattiryhmässä on epärehellisiäkin työntekijöitä - turha leimata muita yhden rikollisen mukaan.
- Ihmiselle sattuu virheitä ja vahinkoja. Ei minulla ole (tapahtuneesta) muuta kommentoitavaa, pitkä mäki toteaa
Teet hänestä ilmoituksen heti. Ois erittäin hyvä että videovalvontaa lisättäisiin kohteissa, ehkäisee näitä väärinkäyttöjä ja takaa parempaa hoitoa esim väkivaltaa asiakasta kohtaan voi olla vaikeaa muuten todeta.
Yhdessä artikkelissa joku nainen kertoi (omilla kasvoillaan) menneisyydessä jättäneensä antamatta potilaille kivunlievityksen ja käyttäneensä itse. Varmaan siinä tapauksessa oli kauheaa kidutusta potilaille(?). Riippuu aina paljonko tulee vahinkoa, saavatko potilaat kuitenkin lääkkeet.
Jotkin hoitsut on niin vettumaisia että eivät anna potilaille kipulääkkeitä vaan käyttävät itse tai myyvät huumeina eteen päin. Tämä on yksi syy miksi en kannata hoitsujen ylisuuria palkankorotus vaatimuksia.
Lähes joka viikko noita jää kiinni. Potkuthan siitä tulee. Eikös pari viikkoa sitten joku saanut samasta syystä yli 2 vuotta ehdotonta.
Oliko nainen?