Mikä mua vaivaa???!!
Tai vaokutanko luulosairaalta? Tunnen siis henkitorven vierellä 4 isoa pattia molemmilla puolilla 2. Kuitenkin lääkärit kun kokeilevat kaulaani eivät löydä kuin normaalin kokoiset imusolmukkeet. Minusta tuntuu että kokeilevat liian reunasta kaulaa. Kerran kysyin että mikäs tämä sitten on siis tunsin 3cm patin ja hoitaja sillä kertaa sanoi että tuo on juuri se herneen kokoinen imusolmuke. Kuitenkaan en ymmärrä kun minusta ne ovat monta kertaa isommat ja tunnen sen selkeästi. Pelkään että kokeilevat vain kaulan reuna imusolmukkeet eikä henkitorven vierestä ja siksi noita ei huomata. Silloinkin alkoi tuntua kun hoitaja sanoi että tuo on se herneen kokoinen imusolmuke että kokeili väärää pattia. Onkohan luulosairas?
Kommentit (10)
Oon ennenkin pelännyt sydänvikaa, rintasyöpää ja vatsasyöpää ja silloinkin selvisi luulotaudiksi t.ap
Mee yksityiselle ja pyydä kaulan ultraäänitutkimus tms
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:04"]Mee yksityiselle ja pyydä kaulan ultraäänitutkimus tms
[/quote]
Turhaan neuvot, kun tää on täällä jatkuvasti vaivojensa kanssa. Varmaan joka päivä ainakin 1 aloitus. Tämä aloitus...
DOWN!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:53"]
Oon ennenkin pelännyt sydänvikaa, rintasyöpää ja vatsasyöpää ja silloinkin selvisi luulotaudiksi t.ap
[/quote]
Tummensin vain lainauksesta vastuksen.
Anteeksi virheet mutta olen puhelimella täällä. T.ap