Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hometta matkarattaissa! Vinkkejä poistoon?!

21.09.2006 |

Eli sain kaverilta tuplamatkarattaat, jotka ovat muuten ihan hyväkuntoiset, mutta muutamassa kohdassa on hometta.

Olen kuullut, että piimässä liottamalla voisi " tappaa" homeitiöt, mutta pilkut eivät sillä ilmeisesti häviä. Miten kauan/ miten suuressa määrässä olette kangasosia liotelleet?

Kloriitilla voisi kai saada pilkut pois, mutta lähteeköhän väri samalla?

Onko muita vinkkejä homeen poistoon? Tärkeintä olisi saada itiöt tapettua, mutta olisihan tahratkin mukava saada pois...

Rattaat tulisivat olemaan satunnaisessa käytössä kaupunkireissuilla, joten sen takia ajattelin niitä viitsiä käyttää homeesta huolimatta. Nukutusvaunuiksi en homeisia ottaisi!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista suihketta joka on tarkoitettu juuri homeitiöiden tuhoamiseen.

Olen tehnyt rattaissa useamman käsittelyn ja liotellut vielä normaalipesuaineella ja konepessyt tekstiilit kun on ollut irroitettavissa osissa.Aika haaleiksi on pilkut hävinneet.

Melkoinen pesushow,mutta mieli hyvä kun tuntuma on ollut se,että home on poissa.

Tuota suihketta olen ostanut ihan marketeista....luultavasti Prismasta kun on tuo s-kortti. :)

Olen tällä palstalla lukenut tuota kloriteakin käytettävän,mutta olisin kyllä varovainen sen kanssa.(juuri tuo värinpoisto)

Haa... oli pullo vielä tallessa...

merkkinä Dr.Beckmann eli löytyy varmaan monesta paikasta.

Sopii myös kylpyhuoneisiin,puutarhakalusteille jne.

tappaa homesienen ja ehkäisee uuden tulemista.klooriton.

Vierailija
2/3 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut kuullutkaan kyseisestä aineesta. Nyt on rattaat käsitelty sillä ja lisäksi liotettu kloriittivedessä yön yli + pesty koneessa lopuksi. Saa nähdä, miltä lopputulos näyttää. Pilkut onat ainakin vaalentuneet paljon, mutta pääasia on, että itiöt ovat kuolleet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen joka tarvitsisi käsitellä vaunut myös!