Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden kotona on aina sekaista?

Vierailija
19.05.2015 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä! Istun sohvalla ja edessä lattialla on potkulauta, lastensukka, villasukka (miksi toukokuussa?) minun aurinkolasit, leivänmuruja, hammasharja, Lego, leikkikoira, leluauto, k&t lehti. 2 lelulaatikkoa kukkuroillaan. edes uskalla kurkata sohvan taakse. Sohvalla lastenkenkä, pleikkariohjain, pyykkikori, t-paita.
Keittiön,onneksi siistin, muuta ei jaksa. Niin,ja,märät pyykit koneessa.
Lapsia 3

Vierailija
22/25 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:51"]

Meillä! Istun sohvalla ja edessä lattialla on potkulauta, lastensukka, villasukka (miksi toukokuussa?) minun aurinkolasit, leivänmuruja, hammasharja, Lego, leikkikoira, leluauto, k&t lehti. 2 lelulaatikkoa kukkuroillaan. edes uskalla kurkata sohvan taakse. Sohvalla lastenkenkä, pleikkariohjain, pyykkikori, t-paita. Keittiön,onneksi siistin, muuta ei jaksa. Niin,ja,märät pyykit koneessa. Lapsia 3

[/quote]

Kuulostaa lohduttavan tutulta. Meillä ongelmakohtana tuulikaappi. Yhtenä päivänä siellä pyöri lattialla muun muassa tamponi kun naapuri soitti ovikelloa. Onneksi sentää käyttämätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 21:09"]

Meillä! Istun sohvalla ja edessä lattialla on potkulauta, lastensukka, villasukka (miksi toukokuussa?) minun aurinkolasit, leivänmuruja, hammasharja, Lego, leikkikoira, leluauto, k&t lehti. 2 lelulaatikkoa kukkuroillaan. edes uskalla kurkata sohvan taakse. Sohvalla lastenkenkä, pleikkariohjain, pyykkikori, t-paita. Keittiön,onneksi siistin, muuta ei jaksa. Niin,ja,märät pyykit koneessa. Lapsia 3

[/quote]

Kuulostaa lohduttavan tutulta. Meillä ongelmakohtana tuulikaappi. Yhtenä päivänä siellä pyöri lattialla muun muassa tamponi kun naapuri soitti ovikelloa. Onneksi sentää käyttämätön.

[/quote]

Ja olen ollut viimeiset 8 kk ilman kuukautisia, koska olen raskaana. Pahinta on, että mies saattaa tiputtaa etupihallemme roskan, esim. käytetyn nenäliinan, eikä jaksa nostaa sitä. Siinä alkaa mennä jo raja.

Vierailija
24/25 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:51"]Kyl kai tuolle asialle voi tehdä parannuksen? Meillä tykätään tavaroista. On valokuvaa ja koriste-esinettä ja runsaasti kirjoja sekä leluja. Täytyy olla, koska vihaan askeettisia ja persoonattomia sisustuksia! Ostan joskus siivousapua, jo kolmessa tunnissa ammattilainen pyyhkii pölyt (myös koriste-esineistä) ja imuroi. Jos ei ole rahaa ostaa apua, huudan niin kauan koko perheelle, että yhdessä saadaan kämppä kuntoon. Likaista asuntoa tuskin voisin sietää, vaikka elin opiskeluaikana 4 vuotta ilman imuria :)
[/quote]

Unohdin mainita, että se siivousapu maksaa 25 euroa/tunti minulle, ja nimenomaan minulle, koska jostain syystä rakas aviomieheni pitää sitä rahan tuhlauksena, ja siksi olen hiukan "kaunistellut" hintaa. En enää kehtaa paljastaa, että se ei olekaan kolmelta tunnilta viiskymppiä, ja maksan siksi mieheltä salassa.

Vierailija
25/25 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl kai tuolle asialle voi tehdä parannuksen? Meillä tykätään tavaroista. On valokuvaa ja koriste-esinettä ja runsaasti kirjoja sekä leluja. Täytyy olla, koska vihaan askeettisia ja persoonattomia sisustuksia! Ostan joskus siivousapua, jo kolmessa tunnissa ammattilainen pyyhkii pölyt (myös koriste-esineistä) ja imuroi. Jos ei ole rahaa ostaa apua, huudan niin kauan koko perheelle, että yhdessä saadaan kämppä kuntoon. Likaista asuntoa tuskin voisin sietää, vaikka elin opiskeluaikana 4 vuotta ilman imuria :)

[/quote]

Olen myös kokeillut tuota huutamista, mutta ei toimi meillä. Viimeksi kun nostin äläkän, niin mies haukkui hulluksi ja sairaaksi. En jaksa sitten kuunnella tuollaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä