Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistelija pelottaa

Vierailija
19.05.2015 |

Meillä oli luokkakokous 25 vuoden jälkeen. Vaihdeltiin siellä numeroita vanhojen kavereiden kanssa ja sovittiin, että soitellaan ja nähdään joskus. Ilta jatkui ja eräs vanha ala-asteen luokkakaveri, nykyisin siis nelikymppinen mies seurasi minua koko illan ja halusi jutella koko ajan ja tarkkaili mitä teen muiden kanssa. Illalla ehdotti, että tulisi katsomaan hotellihuonettani. Olen perheellinen ja hän tietää sen. Illan mittaan ilmeni, että hän on ollut todella epätasapainoinen ja mustasukkainen ex-vaimostaan, vaikka ovat eronneet. Yritti soittaa heti seuraavana päivänä kahdesti. En vastannut. Sitten rupesi satelemaan tosi outoja viestejä, joissa mm. sanoi minun olleen aina hänelle maailman tärkein ihminen. Toivoin ettei hän enää ottaisi yhteyttä, mutta viestejä tulee jatkuvasti. Ajattelin sitten, etten reagoi, niin kyllästyisi. Nyt tuli viesti, että hän on googlannut työpaikkani ja ajattelee tulevansa katsomaan sitä ensi kuussa. Tämä menee tosi levottomaksi ja päässä pyörii ahdistavia ajatuksia. Mitä teen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sille viestiä et se yrjöttävä ja kuvottava mies ja et mitä helvettiä se oikein kuvittelee. Kumma kun naiset ei osaa sanoa asioita suoraan ja ihmettelee kun stalkkerit seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan