Millaisen parane pian -kortin lähettäisit Toimille?
Toimi -parka joutunut jäämään sairauslomalle. Koetetaan piristää miehen mieltä. Millaisen parane pian -kortin lähettäisit?
Kommentit (20)
Kutsuisin kylään hoidettuun puutarhaani
Tietysti lähettäisin kuvan treenatusta pepustani. Olenhan kuitenkin keskivertoa av-mammaa paremmassa kunnossa ja Toimikin nyt aikamoisena nallekarhuna peppuni tuottaman nautinnon ansaitsee. :D
Oikeestihan siis mainan 95 kg ja oon 160 cm, terkkuja ihku-Toimille! <3
Just in case, kommenttini oli puhdasta sarkasmia! :) -5
Toivottavasti olet jo parempi. Ja myös terveempi.
Herra on hyvä, toivottavasti olet jo parempi.
Kuvaksi nyt ainakin kirkkovene. Sopisi noin ex-kristilliselle...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:29"]Kuvaksi nyt ainakin kirkkovene. Sopisi noin ex-kristilliselle...
[/quote]
Kai kuva on omasta kirkkoveneestäsi? Ihomaalilla risti vielä häpykummulle? ;)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:29"]Kuvaksi nyt ainakin kirkkovene. Sopisi noin ex-kristilliselle... [/quote] Kai kuva on omasta kirkkoveneestäsi? Ihomaalilla risti vielä häpykummulle? ;)
[/quote]
Nää, kyllä mä tarkoitaan sitä perinteistä mallia eli simppelisti piirrettynä vaan.
Minä lähetin Toimille kivan kikkeli-kortin Tom of Finland -mallistosta ja kiittelin viimeisestä.
t. Päivi R
Kirjoittaisin siihen seksiviestin.
Eihän Toimi ehtinyt hoitaa puutarhaa kuten ei Ilekään.
Melko varma oli että pääsee ministeriksi ja nyt menettää paljon euroja kun ei pääsekään, rivikansanedustaja, toki hyvä liksa on siitä napin painalluksesta.
Jätkällä ei ole munaa, on saigonilla!!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:36"]Minä lähetin Toimille kivan kikkeli-kortin Tom of Finland -mallistosta ja kiittelin viimeisestä.
t. Päivi R
[/quote]
Minäkin lähettäisin Tom of Finland-kortin. Eräässä ToF-stripissä koppalakkiset miehet ovat menossa bussiin eräänlaisessa junamuodostelmassa. Junamiehille vain Oinosen, Soinin, Lindströmin ja Toimin nassut ja bussin kylkeen persu-logo tekstillä Perussuolilaiset. Lohtusanoiksi ehkä vielä jotain "boys will be boys"-läppää.
Parane pian tuosta ajattelusta, että ketään naista kiinnostaisi sun viestisi ja jos sille näytti, niin se johtui vain siitä, että he olivat todella vaikeassa puutteessa.
Lepäile stressi pois. Nussimalla nukut paremmin.