Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämässä epäonnistunut

Vierailija
19.01.2022 |

Ei vakkari työtä, ei omaa asuntoa vaan vuokra-asunto jota vihaan, etsin tälläkin hetkellä vakkarityötä kun määräaikainen päättymässä, etsin uutta vuokra-asuntoa mutta en löydä mieluisaa. Tuntuu, että kaikki muut ihmiset ympärilläni menestyy, saavat töitä, saavat asuntoja ja löytävät puolison mutta minä en menesty missään muussa kuin epäonnistumisessa. Ehkä pitäisi vain luovuttaa elämässä ja alkaa alkkikseksi. Huono päivä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole epäonnistunut, sulla on vaan huono hetki menossa elämässä. Tsemppiä, kyllä sä siitä vielä nouset! Voimia! May the force be with you!

Vierailija
2/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin epäonnistunut? Olet töissä, voit etsiä uutta työtä, voit hakea töitä vaikka eri kaupungista, opiskella... Irtisanoin itseni vakipaikasta. Joskus oli omistusasuntokin, mutta vaihdoin takaisin vuokralle. Ei vakityö ja omistusasunto tehnyt elämää mukavammaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais pätkätyö. Viihdyn vuokrakodissani enkä edes haaveile omasta. Mitä vähemmän omistaa, sitä onnellisempi! Parisuhde puuttuu myös mutta en sitäkään enää kaipaa. Hyvä näin. Saatan olla jonkun silmissä epäonnistunut, mutta pääasia on, että itse on onnellinen.

Vierailija
4/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pääkopan sisäinen asia tuo epäonnistumisen kokemus. Mun mies hokee tosi usein tuota samaa, siis että on maailman epäonnistunein ihminen. Hän on muutenkin pessimistiluonne. Ei osaa nähdä hyviä asioita elämästään. Hänellä on omistusasunto, lapset ja puoliso ja vakituinen työ. Kokee silti vahvasti olevansa epäonnistunut ja suurin syy tuntuu olevan työn huonossa palkassa. Hänen mukaansa kaikki muut asuvat 200 neliön uusissa taloissa, ajelevat teslalla ja tekevät huippu-uraa hyvällä palkalla jne. Hän ei osaa arvostaa edes terveyttään. Hän on nimittäin hyvin harvoin sairaana. Lisäksi on ikäisekseen hyvässä kunnossa ja omaa nopean aineenvaihdunnan eikä liho herkästi. On myös voittanut geenilotossa paksut tummat hiukset ja jäänsiniset isot silmät.Hän ei silti muista koskaan näitä hyviä asioita vaan keskittyy vain ajatukseen ”muut ovat saaneet enemmän”. En usko että sinuakaam kukaan muu näkee epäonnistujana kuin sinä itse.

Vierailija
5/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se omistusasunto ole mikään menestyksen mitta.

Vierailija
6/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jos hakee töitä, eri kaupunnista.

Mutta ei onnistu saamaan Asuntoa, eri kaupunnista,

miten sitten homma etenee.

Vierailija
7/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on pääkopan sisäinen asia tuo epäonnistumisen kokemus. Mun mies hokee tosi usein tuota samaa, siis että on maailman epäonnistunein ihminen. Hän on muutenkin pessimistiluonne. Ei osaa nähdä hyviä asioita elämästään. Hänellä on omistusasunto, lapset ja puoliso ja vakituinen työ. Kokee silti vahvasti olevansa epäonnistunut ja suurin syy tuntuu olevan työn huonossa palkassa. Hänen mukaansa kaikki muut asuvat 200 neliön uusissa taloissa, ajelevat teslalla ja tekevät huippu-uraa hyvällä palkalla jne. Hän ei osaa arvostaa edes terveyttään. Hän on nimittäin hyvin harvoin sairaana. Lisäksi on ikäisekseen hyvässä kunnossa ja omaa nopean aineenvaihdunnan eikä liho herkästi. On myös voittanut geenilotossa paksut tummat hiukset ja jäänsiniset isot silmät.Hän ei silti muista koskaan näitä hyviä asioita vaan keskittyy vain ajatukseen ”muut ovat saaneet enemmän”. En usko että sinuakaam kukaan muu näkee epäonnistujana kuin sinä itse.

Minulla on lähipiirissä tällainen samanlainen ihminen. Hänellä on kaikki elämässään ulkoisesti hyvin, mutta silti hokee epäonnistumistaan ja että sen takia hän ei voi menestyä. Moni olisi hänen tilanteessaan enemmän kuin tyytyväinen. Mistä tuollainen epäonnistumisen tunne kumpuaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan