Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet ei toimi, seksuaalisesti..

Vierailija
19.01.2022 |

On kokemusta kahdesta miehestä, kumpikin itsevarman oloisia, mutta epäilemättä naistenmiehiä. Jopa valmiita pettämään, fakta.

Heillä ei ole kuitenkaan oikein toiminut minun kanssa... Jotenkin siitä yritysmäärästä päätellen se ei ollut jotain aina tapahtuvaa.

Suhteet ovat hyvin kuluttavia, ja vuoristorataa.
Toista miehistä epäilin narsistiseksi, tai hän muuten vain valehteli paljon.

Ja nyt taas hieman vastaava mies, intohimoa on, mutta se ei vaan toimi. Edellinen mies meni kihloinkin pian minun jälkeen, vaikea uskoa että hänellä oli pysyvä ongelma.

Mietin onko minussa jotain sellaista syytä?

Olen kiltti mutta vahva, onko tämä uhka? Olen myös nätti ja hoikka. Olin myös pitkään miehen kanssa jolla ei ollut mitään ongelmia seksin kanssa.

Miehet, minkälaisten naisten kanssa se ei teillä toimi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teksti epäselvä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teksti epäselvä?

On, siis mikä tarkalleen on ongelma ja miten se ilmenee?

Vierailija
4/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käy miehenä niin, että jos nainen on selkeästi lihava, niin minulla seisoo parhaiten. Hyvännäköisen naisen kanssa taas epävarmuus oman vartalon kelpaavudesta iskee päälle ja näkyy yleensä 1-2 ensimmäisen kerran aikana löysänä pelinä.

Vierailija
5/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla käy miehenä niin, että jos nainen on selkeästi lihava, niin minulla seisoo parhaiten. Hyvännäköisen naisen kanssa taas epävarmuus oman vartalon kelpaavudesta iskee päälle ja näkyy yleensä 1-2 ensimmäisen kerran aikana löysänä pelinä.

Kiitos.

Veikkaan että näillä miehillä oli/on itsetunto-ongelmia. Valitettavasti minä sytyn älykkyydestä, ulkonäön virheet ei haittaa.

Vierailija
6/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö seisonut?

Vierailija
7/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää tykkään panna pelkästään rumia naisia. En kylläkään lihavia.

Vierailija
8/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikän peli on alkanut veltostua 3kympin iässä, vaikka hyvässä kunnossa olen. Douppinkia tässä taitaa alkaa tarvita. Ihan yhtäkkiä alkanut lerputtaa.

Vierailija
9/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö seisonut?

Hyvin vaihtelevasti.

Ja suuseksiä kieltäydyttiin. Outoa.

Ja olen itse ihan kokenut.

Vierailija
10/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö seisonut?

Hyvin vaihtelevasti.

Ja suuseksiä kieltäydyttiin. Outoa.

Ja olen itse ihan kokenut.

Olikohan alapää jäänyt pesemättä? Itsekin olisin siinä tapauksessa kieltäytynyt kohteliaasti suuseksistä.

Vierailija
11/12 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikän peli on alkanut veltostua 3kympin iässä, vaikka hyvässä kunnossa olen. Douppinkia tässä taitaa alkaa tarvita. Ihan yhtäkkiä alkanut lerputtaa.

Lääkäriin. Ei kuulu tuossa iässä vielä veltostua yhtään mihinkään.

Vierailija
12/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiat. Jos mies ei pysty voittamaan tekemisellä ja asenteellaan naisen luottamusta, ei olla tarpeeksi läsnä tilanteessa, eikä nainen pysty rentoutumaan. Ja kun ei pysty niin orgasmin pyydystäminen on kaukana.

Naisen orgasmin saamiseen pätee sama totuus kuin myymisessä. Ensin miehen pitää myydä itsensä ja voittaa luottamus. Sitten pitää myös olla luottamuksen arvoinen ja keskittyä naisen saamiseen.

Jos mies ei halua nuolla, ei hän tod näk ole panostanut muutenkaan naisen luottamuksen ja kiimaan saattamiseen. Nuoleminen, tekniikka ja asenne siihen kertoo paljon miehen kyvyista ja asenteesta. Jos on hyvä asenne ei haittaa vaikkei heti osaisi, mutta jos on itsekäs voi kaverin heivata heti pihalle.

Tämä asenne näin miehenä.