RASKAUS VAI SYÖMISHÄIRIÖ?? Edellinen ketju poistettiin!!
Edellinen ketjuni poistettiin, jossa mietin onko tyttäreni raskaana. Epäilen raskautta, koska tytär käyttäytyy omituisesti, ei syö oikein mitään, ja olen kuullut että on oksentanut. Valittanut myös päänsärkyä. Ehkäisystä on kyllä puhuttu ja sen pitäisi olla ok. Tyttö on 15v. Jotkut arvelivat syömishäiriötä, jota itsekin alan pikkuhiljaa epäilemään..En saa tyttöön oikein mitään kontaktia, ainoastaan huutoa päin naamaa. Miten minä voin tämän asian selvittää? Olen ihan neuvoton.
Kommentit (10)
Kuinka ilkeitä ihmisiä täällä oikein on!!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:50"]Kuinka ilkeitä ihmisiä täällä oikein on!!
[/quote]
Todella ilkeitä näköjään :( En oikeasti tiedä että kumpaako epäillä. Tätä on jatkunut n. 2 viikkoa.
-Ap
Mitenkä te olette saaneet puhuttua vaikeista asioista nuorienne kanssa? Minun ei tarvitse kun mennä oven taakse niin alkaa kamala huuto ja tappelu.
-Ap
Olisiko kellään mitään ideoita miten tästä eteenpäin..?
-Ap
Ihan kamalia vastauksia ketjussa. Jos ette osaa sanoa mitään järkevää ketjun aiheeseen, palatkaa ylilaudalle trollailemaan tai menkää vaikka keräämään roskia tienpientareilta, niin on teistäkin edes jotain hyötyä.
Ap, oletko yrittänyt lähestyä tyttöä ollen itse mahdollisimman rauhallinen ja sanoen vain, että haluat jutella? Älä ota mahdollista raskautta/syömishäiriötä puheeksi, vaan sano tytölle esim., että nyt kun hän on alkaa lähestyä aikuisikää, haluaisit puhua elämänmenosta hänen kanssaan. Voit kysyä, onko hänellä huolia, ja vaikka hän ei vastaisikaan mitään, niin sanot, että hän voi aina tulla puhumaan sinulle, ja että hän pysyy aina sinulle rakkaana tyttärenä, vaikka kasvaakin vähitellen aikuiseksi.
Yritä itse käyttäytyä mahdollisimman kypsästi, niin silloin teinikin ehkä ymmärtää, että hänkin voisi käyttäytyä fiksummin.
Pyydä kouluterkkarilta että pyytää tytön käymään luonaan. Kerro terkkarille mistä on kyse.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:05"]Ihan kamalia vastauksia ketjussa. Jos ette osaa sanoa mitään järkevää ketjun aiheeseen, palatkaa ylilaudalle trollailemaan tai menkää vaikka keräämään roskia tienpientareilta, niin on teistäkin edes jotain hyötyä.
Ap, oletko yrittänyt lähestyä tyttöä ollen itse mahdollisimman rauhallinen ja sanoen vain, että haluat jutella? Älä ota mahdollista raskautta/syömishäiriötä puheeksi, vaan sano tytölle esim., että nyt kun hän on alkaa lähestyä aikuisikää, haluaisit puhua elämänmenosta hänen kanssaan. Voit kysyä, onko hänellä huolia, ja vaikka hän ei vastaisikaan mitään, niin sanot, että hän voi aina tulla puhumaan sinulle, ja että hän pysyy aina sinulle rakkaana tyttärenä, vaikka kasvaakin vähitellen aikuiseksi.
Yritä itse käyttäytyä mahdollisimman kypsästi, niin silloin teinikin ehkä ymmärtää, että hänkin voisi käyttäytyä fiksummin.
[/quote]
Olen yrittänyt tuota, ei toimi :/ En tiedä mitä tekee kun huudattaa musiikkia täysillä. Ajattelin että pitäisikö yrittää kysyä poikaystävältään, mutta siitähän tyttö suuttuisi.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:12"]Koulu terkkari !!
[/quote]
Suostuisikohan sille puhumaan..?
-Ap
Up :( En oikeasti tiedä miten saan hänet puhumaan mistään.