Missä menee raja toisen seksikumppanien määrässä, ettet ole enää kiinnostunut?
Missä menee raja, että ei enää kiinnosta? Kerro myös, oletko mies vai nainen. Esimerkiksi: Olen nainen ja hyväksyn n. 10 aiempaa seksikumppania seurustelukumppaniltani.
Kommentit (30)
Minua kiinnostaa se millainen toinen on minun seurassa ei se kuinka monta se on painanut, enkä määrittele ketään myöskään menneen perusteella.
Mies ..ja ja kysyn ennemmin että miksi edellinen suhde loppui. Ja samaten katson mimmosia kavereita siellä pyörii. Ne kaverit on kuitenkin ekana sanomassa että jätä se sika.
Ei se multa pois ole, jos niitä on ollut satoja.
N46
Ei oikeasti merkitystä vaikka olisi 124674, kunhan minä olen suhteen aikana ainoa.
M47
Ehkä 20. Ei oikeasti ole niin väliä, kunhan ei nyt ihan satoja ole ollut.
N40
Yli kymmenen alkaa olla liikaa. Olen nainen, oma lukemani yksi.
Olen nainen, enkä ole koskaan kysellyt tuollaista. En näe että sillä on mitään merkitystä, kunhan ei ole tauteja tai liutaa lapsia satunnaisten säätöjen kanssa.
Meillä on molemmilla ollut runsaasti seksikumppaneita, mua ei haittaa eikä vaimoakaan. Joskus vaan sanoo, että varmaan oot tuotakin pannut. Mä siihen, joo kyllä. Nykyään riittää se yksi, oikea ja rakas.
t. m-56
3 sen yli naisella on vähän kummalista T:mies
En ole ikinä kysellyt. Kaikilla on menneisyys enkä ole mustasukkainen. Ei ne vehkeet kulu. Itse en edes muista kaikkia, niitä on n.50. N35
En ole koskaan kysynyt keneltäkään, mutta olen aina seurustellut pitkissä suhteissa viihtyvien miesten kanssa ja itsekin olen samanlainen. Jos seksikumppaneita alkaa olla kymmeniä, niin ei varmaan sovittaisi yhteen kovinkaan hyvin.
Seksikumppanien määrällä ei ole minulle mitään merkitystä. Vain ihmisellä itsellään on merkitystä. Eikä slutsheimaaminen ole muutenkaan nykypäivää. M53
Itsellä sen verran vähän ja aina ollut ns. Yhdenillan juttuja vastaan, että en kyllä täysin eritavalla ajattelevaa haluaisi. Mutta ei siibä se kumppaniem määrä vaikuttaisi vaan se, että ajattelee etitavalla asioista.
Aikoinani hyväksyin vaimokseni vain neitsyen, jonka sain ja joka ollut yli 40 v. ainoa seksipartnerini. Jos leskeksi jäisin ja uuden ottaisin, hänkin olisi joko neitsyt tai 1 miehen leski.
En ole koskaan kysynyt seksikumppaneiden määrää enkä kysy jatkossakaan. En tee mitään sellaisella tiedolla.