Tv-sarja: raskaana
Katsoiko kukaan muu tätä sarjaa? Huomasin tänään Areenassa ja katsoin putkeen kaikki jaksot.
Niin monia mietteitä heräsi. Oli upeat, erilaiset tyypit valittu. Heitä olisi ollut kiva seurata enemmänkin.
Surukseni huomasin lopputeksteistä, että sarjaan oli pitänyt tulla viideskin perhe, mutta heidän vauva oli kuollut. Voimia heille!
Tämä sarja alleviivasi sitä, että jokainen vauva syntyy keskelle erilaisia tilanteita, josta alkaa sitten heidän oma tarinansa.
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielinen sarja.
No mutta sittenhän se sopii just sulle hyvin! 🤩
Tällä viikolla on alkanut uusi kausi! Onko kukaan vielä katsonut?
Jotenkin käsittämätöntä, että molemmilla kausilla on käynyt se pahin.
Kauniisti toteutettu sarja. Kaikkea hyvää sarjaan osallistuneille.
Sympaattinen sarja ja juuri tänään katsoin loppuun uuden kauden. Niin kiinnostavia naisia ja erilaisia raskauskokemuksia. Erityisesti kiinnosti Pernillan itsellinen raskaus ja ihana nähdä miten hän oikein säteili raskaudessa ja kun vauva oli sylissä.
Lapsen menetys suretti todella paljon Eleonorin ja kumppaninsa puolesta, todella toivon että saavat sateenkaarivauvan.
toivottavasti tulee uusi kausi mitä heille kuuluu nyt, kuten viime kaudella.
Katselen 3.kautta ja koitan olla näkemättä mitä tapahtuu lopuksi ja kenelle.
Pernilla itsensä tuunaaminen itselleni outoa, 4 tuntia kynsien laittaminen yms.
Muillakin kovasti stressiä, mikä tuntuu nykyisin olevan yleisempää.
Itse en ole kokenut raskausaikaa noin vaikeana ja jännittävänä. P itäisi sanoa että on kivoja raskauaikoja myös.
Hieno sarja ja sopivan erilaisia äitejä. Uraohjus hieman kummastutti. Vielä laskettuna aikana selitti jotain aloittamastaan uravalmennuksesta.
Tykkäsin erityisesti Annasta, Pernillasta ja Tindrasta, vaikka olen itse aika "erilainen" ihminen kuin he. Äitiys jotenkin puki heitä ja sopi todella hyvin. Suhtautuivat lapsiinsa kiitollisuudella. Toisin kuin esim. Ellen, jolle äitienpäivä "ei tunnu miltään".
Ovatkohan kaikki pariskunnat vielä yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan kaikki pariskunnat vielä yhdessä?
Ainakin Okta ja Anna ovat somen perusteella
Aloin tänään katsoa neloskautta.
Mulla meni ohi, missä sen Janinan mies on. Lapset ovat äärettömän suloisia.
Vierailija kirjoitti:
Aloin tänään katsoa neloskautta.
Mulla meni ohi, missä sen Janinan mies on. Lapset ovat äärettömän suloisia.
Oli se siellä, kasvoja vain ei näytetty, paitsi synnytysjaksossa.
Onko Janina ollut missi tai malli, ainakin on tosi kaunis, samoin lapset. Lapset myös käyttäytyvät kivasti.
Mielenkiintoisia perheitä ovat kaikki.
Olen katsonut kaikki kaudet. Tänään katsoin viimeiset neloskauden jaksot. Voi kun ihania ja erilaisia äitejä taas mukana ohjelmassa! Kiitos Yle!
Ihana sarja! Katsoin jo uusimman kauden kaikki jaksot.
Piti katsoa putkeen kaikki jaksot. Mukavan oloisia naisia. Janinalla ihana lauma lapsia, kaikki niin kauniita! Mutta niin olivat molemmat vanhemmatkin. Näin yhden lapsen äitinä tunnen aikamoista haikeutta siitä, että en ole saanut kokea tuota kaikkea useammin. Onhan toki siinä toki aikamoinen työkin.
Vastenmielinen sarja.