Mihin matkustatte talvilomalla
Me Kanarialle. Vähän kyllä jännittää päästäänkö matkaan, mutta toivotaan parasta.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talviloma lähestyy kirjoitti:
Kanaria on edelleen suunnitelmissa.
Ettekö te juntit muuta paikkaa jeksi kuin kanarian saaret ja fuengirola. Noi on niin last season paikkoja. Turisti rysiä, joissa hinnat pilvissä ja rantakauppiaat puhuvat parempaa suomea kuin nykynuoret. No onhan se kivaa kun voi tilata suomeksi lihapullia ja muusia.
Pysyis korona niin kauan että nuo saaret ehtisivät huuhtoutua mereen. Mä en ikinä kehtais edes kavereille kertoa, jos joutuisin joskus tuonne menemään.
Sinne asti ja sit etitään se suomi baari. Kuunnellaan suomalaista humppaa ja nautitaan lapin kultaa.
Onpa sinulla rajoittunut kuva Espanjasta tai Kanarian saarista.
Vierailija kirjoitti:
Mökille. Lumille.
Ei teillä mitään mökkiä ole kuten ei muillakaan täällä. Mökille-juttu on vain palstalla vakiintunut trollaus. Te teette vilteistä ja tuoleista majoja olkkarin lattialla neuvostokuutiossanne.
Jos kävis Kokkolassa faijan luona
Pidän talvilomani toukokuussa jos työnantaja suo ja matkustan puutarhaani tekemään kevättöitä.
Mikkelin museot jos ne aukee jonain vuonna. Sotamuseot. Joku on väärentänyt sukutietoja seurakunnissa laitettu vääriä nimiä henkilöitä eri uskonnoista on sotkettu tietoja ristiin väärennetty. On sotkettu saman nimisiä sekaisin toisiinsa jotka ei ole sukua ollenkaan joten miten nämä ilkeydet voidaan oikaista ??? Entä pankkitilien väärentely tai terveystietojen.Oliko tietokoneet pelkkä vitsaus sitten.
Ajattelin matkustaa Etelä-Pohjanmaalle hiihtolomalla/talvilomalla. Viikon loma.
Mökille. 30min ajomatka.
Ulkomaanmatkaa en varaa ennen kuin tilanne tasaantuu niin, että ainakaan koronan takia matka ei peruunnu, eikä vaikeudu.
Kotimaassa ei enää kiinnosta matkailla.
Mekin mennään Kanarialle! En malta odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te juntit muuta paikkaa jeksi kuin kanarian saaret ja fuengirola. Noi on niin last season paikkoja. Turisti rysiä, joissa hinnat pilvissä ja rantakauppiaat puhuvat parempaa suomea kuin nykynuoret. No onhan se kivaa kun voi tilata suomeksi lihapullia ja muusia.
Pysyis korona niin kauan että nuo saaret ehtisivät huuhtoutua mereen. Mä en ikinä kehtais edes kavereille kertoa, jos joutuisin joskus tuonne menemään.
Kuka sanoi Fuengirola?
No jos av mamma sanoo lähtevänsä Espanjaan, niin mistäpä luulet hänen löytyvän? Ei varmasti Barcelonasta, vaan iki-ihanalta Costa del Sol aurinkorannikolta.
Me mennään taas Hankoon.Siellä on koko suvun etäasunnot. Kaikki mukavuudet löytyy Ei tarvitse erikoisesti pakata. Saunan jälkeen lillutaan lämpimissä poreissa terassilla. Keksitään vielä kivoja herkkuruokia.
Ensi kuussa Kalifornian reissulle.
Vierailija kirjoitti:
Kavereiden mielipide voi toki olla yksi syy matkakohteen valintaan, kuten sinulla näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Mökille. 30min ajomatka.
Ulkomaanmatkaa en varaa ennen kuin tilanne tasaantuu niin, että ainakaan koronan takia matka ei peruunnu, eikä vaikeudu.
Eihän sulla ole edes mitään mökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne asti ja sit etitään se suomi baari. Kuunnellaan suomalaista humppaa ja nautitaan lapin kultaa.
Onpa sinulla rajoittunut kuva Espanjasta tai Kanarian saarista.
Itse olet rajoittunut kun vuosi toisensa jälkeen pitää Tuin turistilennoilla, tuonne änkeytyä. Noilla saarilla EI OLE mitään muuta hyvää kuin Observatorio siellä tulivuoren huipulla, mutta onneksi sekin on etäkäytettävissä, niin ei tartte tuonne matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Marokkoon.
Sukulaisten rahoilla miehelään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mökille. 30min ajomatka.
Eihän sulla ole edes mitään mökkiä.
🤣 Aijjaa. Meillä on sit vissiin koko perheellä sopiva lääkitys, ku mä en ole ainoa, joka siellä olen tyytyväisenä viettänyt aikaa.
Mitähän pankki on tehny niillä rahoilla, jotka oon mielikuvitusmökistä niille maksanut 🤔
Mullahan on hirveesti rahoja jos ne antaa ne mulle takas ku käyn selittämässä, että ei mulla oikeesti mitään mökkiä ole, et unohdetaan hei se lainajärjestely.
Oltiin kotona.