Jos saisit viestin
Toimi Kankaanniemeltä, Timo Soinilta, Teuvo Hakkaraiselta tai Halla-Aholta jossa kysyisivät haluaisitko jytkyttää niin mitä vastaisit?
Hakkarainenhan oikein lehdessä kehui miten hyvä on jytkyttämään.
Kommentit (14)
No ehkä vastaisin kuinka mielellään jytkyttäisin halolla heitä.
Olisin kyllä hyvin hämmästynyt, mutta antaisin asian olla. Ehdotus olisi todennäköisesti mennyt väärään numeroon/osoitteeseen.
En katso kovin korkealle sellaisia naisia, jotka tuovat tällaisen julki. Toisaalta en katso korkealle sellaisia miehiäkään, jotka näin tekevät. Mä en ole ihan varma, kuuluuko kansan tietää tällaisista asioista. Olen sitä mieltä, että kaikille ihmisille kuuluu tietynlainen yksityisyys. Rikokset on sitten asia erikseen.
Jos tuossa asemassa olevat herrat lähestyy oman puolueensa naisia tuolla tavalla voi heidät laittaa vastaamaan sanoistaan lehdistön edessä.
Hankkisin tietysti rahaa sillä :D joko iltapäivälehdillä tai kiristyksellä. Jos on niin varomaton niin täytyykin vähän opettaa :D
Sano vaan paikka ja aika!
No ei helvetissä.
Sanoisin että anna vitusti rahaa tai näytän viestit
Oikeasti vastaisin että mielelläni maksusta keskustelen asiasta kuin asiasta, 100% luottamuksella, olen tehnyt sitä työkseni aiemminkin. Siis keskustellut jytkyttämisestä.
Tiesitkö, että vaimosi on paras kaverini ja kerromme kavereiden kanssa aina kaiken toisillemme.
Taasko olet ryyppäämässä hotellihuoneessa kalsarikännejä?
Odotin kyllä enemmän sitä Puolustusvoimien kirjettä.
Kysyisin, että onko noin kova hinku lööppeihin.