Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnantaja syyttää turhaan?

Vierailija
19.01.2022 |

Eli toinen työntekijä on juoruillut pomolle, että olen aiheuttanut turvallisuutta uhkaavan vaaratilanteen työpaikalla viime syksynä ja siksi mut halutaan nyt erottaa (Pomo ei ole itse ollut paikalla vaan nämä juoruja). Aikaisemmin pomo ei ole ottanut asiaa puheeksi kun vasta nyt, ja tämä ei pidä paikkaansa sillä olen erittäin huolellinen turvallisuusasioissa ja ne ovat minulle tärkeät.

Koen todella loukkaavaksi tuommoiset väitteet. Mitä itse tekisitte vastaavassa tilanteessa ja onko teidän mielestänne tuollainen toiminta kuinka paha pomon puolelta?
Kyseessä kunta-alan työpaikka!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis teillä on päiväkodissa joku huone, josta 5 työkaveriasi tiesi ja nämä 5 henkilöä vahtivat yhdessä yhtä ainoaa lasta? Kaiken lisäksi teillä käy siellä päiväkodissa joku noita, kaiken lisäksi usein.

Jos se lelu oli huoneessa, jossa ei saa olla pieniä leluja, niin ilman muuta sinä olet aiheuttanut vaaratilanteen. Päiväkodissa pitää voida luottaa siihen, että työkaveri ei aiheuta vaaratilanteita.

-5 työkaveria oli yhdessä tilassa, paikalla myös muita lapsia ja tiesivät että lähden vessaan joten lapset jäivät heidän vastuulleen. Joo, vissiin monta noita-akkaa mahtuu tähän työporukkaan, ja mulle ollaan kateellisia.

Huoneessa on ennenkin ollut sama lelu, siksi se oltiin sinne tuotukkin.

Äsken sinä olit sen tuonut eli ongelma olet sinä, ei ne muut tai lapsi.

Sait jo kerran kirjallisen varoituksen ja vanhemmat on moneen otteeseen olleet yhteydessä päiväkotiin. Eikä syyttä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä