Kyllä on kärpäsestä tehty taas härkänen
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1431994526231.html
Mahtaa ilmiannon tehneillä matameilla olla nyt hyvä fiilis kun saivat narautettua hurskaana pidetyn poliitikkoveteraanin. Ja nuo viestit ovat sieltä harmittomimmasta päästä joihin tavan nainen olisi suhtautunut olankohautuksella. Mutta keinolla millä hyvällä näköjään pitää ängetä julkisuuteen ja siinä sivussa vahingoittaa viattomienkin mainetta (kuten "syyllisen" lähipiiriä).
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:32"]
Miksi tämä on niin "vakavaa"? Eikö ihmiset flirttaile tosi yleisestikin?
[/quote]Flirttailu on molemmanpuolista hienovaraista kiinnostusta. Minä olen vankassa etäsuhteessa ja mieheni verhoaa halunsa hienoihin vihjaileviin lauseisiin joista itse nautin suunnattomasti. Tuollainen tökeryys olisi piste suhteelle. Millaisessa maailmassa te oikein elättte jos pidätte tuollaista lähestymistä kiinnostavana?
[/quote]Voihan se olla mukavinta. Mutta ei ihminen ole "paha" vaikkei osaisi noin mutkikkaasti vihjailla. Tunnen tosi mukavia naisia, jotka joskus rääväsuisia. En ymmärrä tilanteen kauheutta. Suorasukaista ehdotteluahan on ollut aina ja tälläkin hetkellä. Mikä tekee siitä, suht arkisesta asiasta isossa kuvassa, niin ehdottoman tuomittavaa?
Persut hokevat pelastavansa Suomen mutta oikeasti rapauttavat typeryyksissään meidän yhteiskunnan parhaita perinteitä joka rintamalla. Tässä tapauksessa persut meseoavat että homot rapauttaa seksuaalimoraalia mutta oikeasti sen tekee persut itse. Kun persupolitikko tekee jotain tällaista täysin mautonta ja oikeasti avioliitolle tuhoavaa ja vaimoa syvästi loukkaavaa, niin persut alkaa porukalla huutamaan että hyvä Toimi! Hienoa miehekästä toimintaa! Naiset jotka ei hyväksy tällaista uskovaiselta perheelliseltä mieheltä on hiekkapilluja!
Miten tää tämmöinen vaikuttaa avioliittoinstituutioon, mitä luulette persut? Paljon enemmän kuin muutama homo vaatimassa yhtäläistä oikeutta sitoutua samaan ihmiseen loppuiäkseen.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:00"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:33"]Todella tökeröä käytöstä kansanedustajalta. Haluan äänestäjänä ainakin tietää!
[/quote]Eikö k-edustaja saa himoita ketään? Mites pappi tai opettaja, uutisankkuri? Saako käydä alkossa, juhlia yöelämässä...? Ei kai ammatti muuta ihmistä?
[/quote]
Saa himoita muttei sitä kaikille tarvitse kuuluttaa. Eikä se kollegoilta vonkaaminen oo yhtään hyväksyttävämpää vaikka nyt niiden opettajien ja pappien keskuudessa. Käsittämätöntä että tä voi olla jollekin epäselvää.
[/quote]Sehän on vaan elämää. Työpaikallakin voi ihastua.
[/quote]
Jep, mutta hankaluuksiin joutuu jos siitä tekee julkista. Ja en oo kyllä tullu ajatelleeksi että joku osoittaisi ihastusta tuollaisilla pervoviesteillä. Ihastuvaista sorttia tuo Toimi muuten. Varmaan raskasta kun rakkauden kohde muuttuu niin tiuhaan, vaimolle myös.
[/quote]Eihän Kankaanniemi tehnytkään, vaan joku nainen. Tarkoitan, että eihän tällaista toimintaa voi kriminalisoida kun se on niin yleistä.
Kuule se on jo kriminalisoitu. Työpaikkakiusaaminen siis. Toiminnan yleisyys ei ole mikään peruste, ennen vaikkapa naisten hakkaaminen oli tosi yleistä, mutta niin vaan sekin yleinen hupi sitten kriminalisoitiin. En tiedä missä kuplassa elät, kun tuollainen kommunikointi on mielestäs normaalia.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:13"]Kuule se on jo kriminalisoitu. Työpaikkakiusaaminen siis. Toiminnan yleisyys ei ole mikään peruste, ennen vaikkapa naisten hakkaaminen oli tosi yleistä, mutta niin vaan sekin yleinen hupi sitten kriminalisoitiin. En tiedä missä kuplassa elät, kun tuollainen kommunikointi on mielestäs normaalia.
[/quote]Kyllä hakkaaminen on pahempi asia. Tarkoitan, että ei kaikki koe seksuaalisia vihjeitä pahana, eikä siitä siksi voi säätää laissa. Mä ainakin tykkään niistä ja olen imarreltu jos vaikka nainen koskettaa töissä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:13"]Kuule se on jo kriminalisoitu. Työpaikkakiusaaminen siis. Toiminnan yleisyys ei ole mikään peruste, ennen vaikkapa naisten hakkaaminen oli tosi yleistä, mutta niin vaan sekin yleinen hupi sitten kriminalisoitiin. En tiedä missä kuplassa elät, kun tuollainen kommunikointi on mielestäs normaalia.
[/quote]Kyllä hakkaaminen on pahempi asia. Tarkoitan, että ei kaikki koe seksuaalisia vihjeitä pahana, eikä siitä siksi voi säätää laissa. Mä ainakin tykkään niistä ja olen imarreltu jos vaikka nainen koskettaa töissä.
[/quote]
Seksuaalinen ahdistelu määritelläänkin sen mukaan, miten kohde sen kokee. Jos toiminta koetaan ahdisteluksi, niin sitä se on. Minä nyt esimerkiksi en halua olla koskettelun kohteena töissä. Jos on vaarana, että muut kokee nämä "seksuaaliset vihjeet " ahdistavina, kannattaa ne jättää tekemättä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:13"]Kuule se on jo kriminalisoitu. Työpaikkakiusaaminen siis. Toiminnan yleisyys ei ole mikään peruste, ennen vaikkapa naisten hakkaaminen oli tosi yleistä, mutta niin vaan sekin yleinen hupi sitten kriminalisoitiin. En tiedä missä kuplassa elät, kun tuollainen kommunikointi on mielestäs normaalia.
[/quote]
Seksuaalinen ahdistelu määritelläänkin sen mukaan, miten kohde sen kokee. Jos toiminta koetaan ahdisteluksi, niin sitä se on. Minä nyt esimerkiksi en halua olla koskettelun kohteena töissä. Jos on vaarana, että muut kokee nämä "seksuaaliset vihjeet " ahdistavina, kannattaa ne jättää tekemättä.
[/quote]Mulle tuo kuulostaa kyllä liian hankalalta elämältä. Helposti sitä ei uskalla flirttailla sitten ollenkaan, jos joku ahdistuu, vaikka sellainen piristää noin yleisesti. Leikki ja seksuaalisuus on tärkeitä juttuja ihmiselle ja vihjailevat sanat ihan arkea.
Kankaanniemi ei ollut taitava flirtissä, mutta en vain osaa demonisoida kömpelöä vihjailua. Ei elämä ole niin vakavaa tai alati "sivistynyttä"... Tietenkin Suomessa ihmiset on aika vakavia. Mutta kyllä täälläkin on noita samoja käyttäytymispiirteitä ollut aina. Ollaan realisteja.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:13"]Kuule se on jo kriminalisoitu. Työpaikkakiusaaminen siis. Toiminnan yleisyys ei ole mikään peruste, ennen vaikkapa naisten hakkaaminen oli tosi yleistä, mutta niin vaan sekin yleinen hupi sitten kriminalisoitiin. En tiedä missä kuplassa elät, kun tuollainen kommunikointi on mielestäs normaalia.
[/quote]
[/quote]Mulle tuo kuulostaa kyllä liian hankalalta elämältä. Helposti sitä ei uskalla flirttailla sitten ollenkaan, jos joku ahdistuu, vaikka sellainen piristää noin yleisesti. Leikki ja seksuaalisuus on tärkeitä juttuja ihmiselle ja vihjailevat sanat ihan arkea.
Kankaanniemi ei ollut taitava flirtissä, mutta en vain osaa demonisoida kömpelöä vihjailua. Ei elämä ole niin vakavaa tai alati "sivistynyttä"... Tietenkin Suomessa ihmiset on aika vakavia. Mutta kyllä täälläkin on noita samoja käyttäytymispiirteitä ollut aina. Ollaan realisteja.
[/quote]
Parempi nyt olla muutenkin flirttailematta töissä, oli taitava tai ei. Vapaa-aika on eri asia, tosin karkeudet voisi silloinkin jättää möläyttämättä.
No hui kauheeta kun mies ehdottelee naisille. Ei ole koskaan ennen tapahtunut missään päin maailmaa. Vetäkää nyt se römpsä päähänne.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:13"]Kuule se on jo kriminalisoitu. Työpaikkakiusaaminen siis. Toiminnan yleisyys ei ole mikään peruste, ennen vaikkapa naisten hakkaaminen oli tosi yleistä, mutta niin vaan sekin yleinen hupi sitten kriminalisoitiin. En tiedä missä kuplassa elät, kun tuollainen kommunikointi on mielestäs normaalia.
[/quote]
[/quote]
Parempi nyt olla muutenkin flirttailematta töissä, oli taitava tai ei. Vapaa-aika on eri asia, tosin karkeudet voisi silloinkin jättää möläyttämättä.
[/quote]Sori, en ala. Katso Chaplinin Nykyaika. Työn tarkoitus ei ole lopettaa kaikki inhimillisyyteen liittyvä. Tiedän monia tapauksia, joissa töissä on vihjailtu ja ihastuttu myös.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:51"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:42"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:13"]Kuule se on jo kriminalisoitu. Työpaikkakiusaaminen siis. Toiminnan yleisyys ei ole mikään peruste, ennen vaikkapa naisten hakkaaminen oli tosi yleistä, mutta niin vaan sekin yleinen hupi sitten kriminalisoitiin. En tiedä missä kuplassa elät, kun tuollainen kommunikointi on mielestäs normaalia. [/quote]Kyllä hakkaaminen on pahempi asia. Tarkoitan, että ei kaikki koe seksuaalisia vihjeitä pahana, eikä siitä siksi voi säätää laissa. Mä ainakin tykkään niistä ja olen imarreltu jos vaikka nainen koskettaa töissä. [/quote] Seksuaalinen ahdistelu määritelläänkin sen mukaan, miten kohde sen kokee. Jos toiminta koetaan ahdisteluksi, niin sitä se on. Minä nyt esimerkiksi en halua olla koskettelun kohteena töissä. Jos on vaarana, että muut kokee nämä "seksuaaliset vihjeet " ahdistavina, kannattaa ne jättää tekemättä. [/quote]Mulle tuo kuulostaa kyllä liian hankalalta elämältä. Helposti sitä ei uskalla flirttailla sitten ollenkaan, jos joku ahdistuu, vaikka sellainen piristää noin yleisesti. Leikki ja seksuaalisuus on tärkeitä juttuja ihmiselle ja vihjailevat sanat ihan arkea. Kankaanniemi ei ollut taitava flirtissä, mutta en vain osaa demonisoida kömpelöä vihjailua. Ei elämä ole niin vakavaa tai alati "sivistynyttä"... Tietenkin Suomessa ihmiset on aika vakavia. Mutta kyllä täälläkin on noita samoja käyttäytymispiirteitä ollut aina. Ollaan realisteja. [/quote] Parempi nyt olla muutenkin flirttailematta töissä, oli taitava tai ei. Vapaa-aika on eri asia, tosin karkeudet voisi silloinkin jättää möläyttämättä. [/quote]Sori, en ala. Katso Chaplinin Nykyaika. Työn tarkoitus ei ole lopettaa kaikki inhimillisyyteen liittyvä. Tiedän monia tapauksia, joissa töissä on vihjailtu ja ihastuttu myös.
[/quote]
Toimin pitäis nussia sut uneen, niin voit jatkaa haaveilua maailmasta, jossa vastapuoli nauttii tuollaisesta kielenkäytöstä työkaveriltaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:13"]Kuule se on jo kriminalisoitu. Työpaikkakiusaaminen siis. Toiminnan yleisyys ei ole mikään peruste, ennen vaikkapa naisten hakkaaminen oli tosi yleistä, mutta niin vaan sekin yleinen hupi sitten kriminalisoitiin. En tiedä missä kuplassa elät, kun tuollainen kommunikointi on mielestäs normaalia. [/quote]Kyllä hakkaaminen on pahempi asia. Tarkoitan, että ei kaikki koe seksuaalisia vihjeitä pahana, eikä siitä siksi voi säätää laissa. Mä ainakin tykkään niistä ja olen imarreltu jos vaikka nainen koskettaa töissä.
[/quote]
Entäpä jos se koskettaja ja vihjailija olisi Toimi? Tykkäisit ja olisit imarreltu?
Hurskaathan ovat niitä pahimpia kaksinaismoralisteja. Ei ole vähättelyn asia se jos luottamusasemassa oleva ihminen törttöilee. Ihan sama kuin kunnollinen tai "kunnollinen " on aiemmin ollut. Harkinta ei saisi pettää ikinä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:13"]Kuule se on jo kriminalisoitu. Työpaikkakiusaaminen siis. Toiminnan yleisyys ei ole mikään peruste, ennen vaikkapa naisten hakkaaminen oli tosi yleistä, mutta niin vaan sekin yleinen hupi sitten kriminalisoitiin. En tiedä missä kuplassa elät, kun tuollainen kommunikointi on mielestäs normaalia. [/quote]Kyllä hakkaaminen on pahempi asia. Tarkoitan, että ei kaikki koe seksuaalisia vihjeitä pahana, eikä siitä siksi voi säätää laissa. Mä ainakin tykkään niistä ja olen imarreltu jos vaikka nainen koskettaa töissä.
[/quote]Jos se nainen olisi 65v, lihava ja tosissaan, tykkäisitkö?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:44"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:40"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:33"]Todella tökeröä käytöstä kansanedustajalta. Haluan äänestäjänä ainakin tietää!
[/quote]Eikö k-edustaja saa himoita ketään? Mites pappi tai opettaja, uutisankkuri? Saako käydä alkossa, juhlia yöelämässä...? Ei kai ammatti muuta ihmistä?
[/quote]
Saa himoita muttei sitä kaikille tarvitse kuuluttaa. Eikä se kollegoilta vonkaaminen oo yhtään hyväksyttävämpää vaikka nyt niiden opettajien ja pappien keskuudessa. Käsittämätöntä että tä voi olla jollekin epäselvää.
[/quote]Sehän on vaan elämää. Työpaikallakin voi ihastua.
[/quote]
Jep, mutta hankaluuksiin joutuu jos siitä tekee julkista. Ja en oo kyllä tullu ajatelleeksi että joku osoittaisi ihastusta tuollaisilla pervoviesteillä. Ihastuvaista sorttia tuo Toimi muuten. Varmaan raskasta kun rakkauden kohde muuttuu niin tiuhaan, vaimolle myös.