Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä hintaisen rippimekon olisitte valmiit ostaman tytöllenne?

Vierailija
19.05.2015 |

400e liikaa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on

Vierailija
2/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippimekko? No sen pitää varmaan olla aika vaatimaton ja korutonkin, kun miettii mistä ripillepääsyssä on kysymys. Ai niin, tällaisiahan ei nykyään mietitä, vaan pitää olla hörsöä ja paljasta pintaa ja amerikan meininkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen valmis melkein minkä hintaisen tahansa. Kumma kyllä harvemmin mun lapset on tulleet pyytämään mitään överikallista. Ehkä mun on sen takia helppo sanoakin, että 400 ei ole liikaa kunhan tyttö tykkäisi siitä todella paljon ja se kestäisi vielä mun maunkin.

Vierailija
4/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

150e ehdoton maksimi. Netistä ulkomailta saa halvemmallakin tilattua.

Enemmän voisin maksaa, jos mekko olisi tarpeeksi ajaton, että se menisi muissakin juhlissa. Eli ei siis mikään prom-hörhelö, mitä nykyään monet haluavat...

Vierailija
5/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran käytettävät juhlavaatteet saa olla edullisia. Eri asia sitten jos löytyy joku ajaton josta saa juhlavaatteen pidemmäksi aikaa erilaisilla asusteilla... mutta taitaa 15-vuotiaan maku muuttua kuin tuuliviiri, joten pitkäaikaisuus ei taida tulla kyseeseen. Tuos ikäiset vielä kasvaakin, joten eihän se edes mahdu myöhemmin.

Vierailija
6/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

150e

Vierailija
7/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

satanen saa riittää.

Vierailija
8/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kymmenen vuotta sitten 20euron mekko, eikä tullu kyllä pieneen mieleenkään mitkään yli satasen römpsyt.

Vierailija
9/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 on liikaa, niin rippi- kuin vanhojentanssimekostakin. Maksimihinta riippuisi varmaan pitkälti siitä, olisiko se sellainen kertakäyttöinen vai sopisiko jatkossakin käytettäväksi sekä tietenkin omasta rahatilanteesta. Omani maksoi muistaakseni satasen verran v. 2008, ja se oli musta tosi kallis, mutta ihana. Jäi kuitenkin siihen yhteen käyttökertaan, kun jäi isoksi syömishäiriöön sairastuessa.

Vierailija
10/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis maksamaan vaikka 500 e, jos se mekko on äidille ja tytölle mieluinen JA suomalaista työtä. Halvalla saa ulkomailta, mutta jokainen nettirätti merkitsee Suomeen lisää työttömiä. Niitä minimittaisia hörhelömekkoja ei voi käyttää kuin kerran, mutta laadukas ja tyylikäs (silti nuoren tytön mekko) on hyvä vaate moneen muuhunkin kesän juhlaan.

Vierailija
11/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa jos on mieluinen löytynyt. Meillä viime kesänä oli 300€ mekko , kengät 89€ ja koruja lisäksi. Lähes kaikilla tytöillä oli vastaavanlaiset mekot ja pojilla mustat puvut. Poikienkin puvut maksavat helposti sen 300€

Vierailija
12/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan liikaa. Max 100e. Tosin 50e saa ihan nätin myös. Kun ei sen tarkemmin itse iltapuku olla vaan joku nätti kesämekkokin riittää

Vierailija
13/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikanaan 90e mekko ja sekin oli liikaa. Ei vain löydetty oikein muuta kun äitini kanssa kierreltiin tuppukylän valikoimia. Ei silloin ollut tapana netistä tilailla mitään (tai meillä ainakaan kun kunnon konettakaan ollut maalla).. Samaa mekkoahan olen vieläkin käyttänyt tosin! On ollut hintansa väärti. Ja reilut 15v sitten ripille päässyt. On ihanan ajaton, vaaleat värit jne. Perusmalli mitä nykyisin on kaupat pullollaan.

Vierailija
14/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin liikaa. Korkeintaan 150€. Ei enempää. Rippijuhlat ovat sellainen hillitty juhla.

Vierailija
15/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. 100e oli mun ihan ehdoton kipuraja. Ylppärimekosta voin pulittaa vähän enemmän jos on ihan pakko.

Vierailija
16/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain 10e maksavan käytetyn mekon. Senkin just ja just kun äidillä ei ollut oikein rahaa. Tuntuu kun siitä olisi ikuisuus, vaikka onkin vasta 5 vuotta.

Vierailija
17/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippijuhliin ostin tytölle viime vuonna puvun. Oli nätti aivan kuin kantajansa. Hintaa oli 56 euroa. En usko että lopputulos olisi kovin paljoa muuttunut vaikka olisi hintaan laitettu 0 perään.
Aurinko paistoi, nuoret oli nättejä/ komeita!
Eikai rippijuhlistakin tule joku pukujuhla? Toivon ettei!!!!

Vierailija
18/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuoren vaatteet ei saisi olla laadukkaita ja laatuhan maksaa? Joku kympin mekko voi olla kaunis, mutta niin voi se 400 euroa maksanutkin.

Vierailija
19/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:03"]

Mulla oli aikanaan 90e mekko ja sekin oli liikaa. Ei vain löydetty oikein muuta kun äitini kanssa kierreltiin tuppukylän valikoimia. Ei silloin ollut tapana netistä tilailla mitään (tai meillä ainakaan kun kunnon konettakaan ollut maalla).. Samaa mekkoahan olen vieläkin käyttänyt tosin! On ollut hintansa väärti. Ja reilut 15v sitten ripille päässyt. On ihanan ajaton, vaaleat värit jne. Perusmalli mitä nykyisin on kaupat pullollaan.

[/quote]

15v sitten oli käytössä markat. 90 mk mekko varmaan ollutkin eli parikytä euroa nykyrahassa.... Kukaan ei tuohon aikaan olisi ostanut lapselle rippujuhlaan yli 500mk (90€)  mekkoa, ellei sitten jostain huippuäveriäästä suvusta.

Vierailija
20/39 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 12:23"]

Miksi nuoren vaatteet ei saisi olla laadukkaita ja laatuhan maksaa? Joku kympin mekko voi olla kaunis, mutta niin voi se 400 euroa maksanutkin.

[/quote]

No jos haluat maksaa liikaa, niin sinunhan ne rahat ovat. Satasella kyllä saa jo ihan tarpeeksi laadukkaan ja kauniin juhlamekon. Vaikka pistät siihen sen 300 e lisää niin et saa mitään lisäarvoa ja kauneutta. Itse ostin just kevätjuhliin ajattoman ja kauniin mekon hintaan 79e ja tämä mekko sopineen kauan koska on malliltaan kohtalaisen ajaton ja klassinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi