Miten tavoitan miehen jonka tapasin Helsingin yössä?
Kommentit (28)
Mies oli luultavasti varattu, joten parempi unohtaa suosiolla. Harvoin herkullisen komeat on vapaalla jalalla.
Jos näit sen viime lauantaiyönä, tiedän kuka se on :)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:10"]
Mä löysin kerran miehen facebookista vaan sillä tiedolla että pelaa jääkiekkoa. Ja yhden kaivoin esiin vain kaverin etunimellä.. Oon stalkkereiden aatelia.
[/quote]
:) Miten löysit etunimellä kun paikkakuntaa hakuun ei voi laittaa? T.ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:22"]
Jos näit sen viime lauantaiyönä, tiedän kuka se on :)
[/quote]
Pe ja la välisenä yönä
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:10"]Mä löysin kerran miehen facebookista vaan sillä tiedolla että pelaa jääkiekkoa. Ja yhden kaivoin esiin vain kaverin etunimellä.. Oon stalkkereiden aatelia.
[/quote]
Respektiä : O
Kyllä facebookiin saa koneella paikkakunnan hakuun.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:32"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:10"]
Mä löysin kerran miehen facebookista vaan sillä tiedolla että pelaa jääkiekkoa. Ja yhden kaivoin esiin vain kaverin etunimellä.. Oon stalkkereiden aatelia.
[/quote]
:) Miten löysit etunimellä kun paikkakuntaa hakuun ei voi laittaa? T.ap
[/quote]
Kaverin etunimi oli kirjoitettu Oscar niin oli helppo löytää :( Tota jos paikkakunta ei oo mikään suuren suuri niin se plus etunimi Googleen niin pitäisi jotain tulosta kyllä tuottaa. Luulisi että on esim harrastanut jotain, käyt vaan urheilutilastot junioriurheilusta läpi :D