Miten tavoitan miehen jonka tapasin Helsingin yössä?
Kommentit (28)
Eikun jatkat seikkailuja stadin yössä.
Melkein kaikki samat naamat siel on joka vklp liikentees, niin vklp vaan uudestaan! :D
Jos et mitään tiedä-- edes etunimeä, niin ainoa vaihtoehto on päivystää siinä paikassa, jossa näittekin. Jos hän ajattelee samoin, niin ilmaantuu sinne.
Jos tiedät etunimen edes, niin voit kysellä paikasta, käykö usein, onko näkynyt ym. Joku voi tuntea ja antaa sukunimenkin. Oletan nyt, että kyseessä on ravintola. Jos jossain kadulla näit, niin sitten ei voi mitään.
Etunimen tiedän. En muuta. Oli vaan niin herkullisen komea mies... Harmi. Olen eri paikkakunnalta, joten päivystäminen ei ole mahdollista. Höh. t. ap
Niin niitä muita herkullisen komeita miehiä ei olekaan eikä tule.
No joo. Tulee kai niitä vielä. t. ap
Kallio kierrättää ryhmässä fasessa olen nähnyt tälläisiä "ilmoituksia". Tavoittaa kuitenkin kymmeniätuhansia.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:34"]
Kallio kierrättää ryhmässä fasessa olen nähnyt tälläisiä "ilmoituksia". Tavoittaa kuitenkin kymmeniätuhansia.
[/quote]
Kiitos :D En menetä mitään jos en yritä. t. ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:07"]Tinder auki ja swaippaamaan!
[/quote]
Ap ei ole hwlsingin suunnalta
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:08"]Melkein kaikki samat naamat siel on joka vklp liikentees, niin vklp vaan uudestaan! :D
[/quote]
Vkl riittää
Ravintolassa lienee joku valvontakamera, mutta eipä sitä kai ihan tällä syyllä pääse kelailemaan :)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 13:15"]
Ravintolassa lienee joku valvontakamera, mutta eipä sitä kai ihan tällä syyllä pääse kelailemaan :)
[/quote]
Sinänsä hyvä idea. Ap väittää, että lomakko on varastettu ja antaa tuntomerkit tästä miehestä.
Tietysti syyllistyy jonkin asteiseen petokseen, että en ehkä lähtisi suosittelemaan. Mutta jos on aivan epätoivoinen, niin miksei tämä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 11:34"]Kallio kierrättää ryhmässä fasessa olen nähnyt tälläisiä "ilmoituksia". Tavoittaa kuitenkin kymmeniätuhansia.
[/quote]
Kierrättää, kierrättää :D
En tiiä kehtaanko sinne kierrätysryhmään laittaakaan :D t. ap
Et mitenkään…sinne yöhön se katoaa--varjoihin.