Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en tahdo parantua tästä nuhasta millään?

Vierailija
19.05.2015 |

Nuha alkoi jo vappuaattona perinteisesti kurkkukivulla ja muuttui lieväksi flunssaksi viikonloppuun mennessä, kunnes seuraavalla viikolla olikin vain entistä kauheampi olotila.  Olin aivan tukossa ja räkää riitti, oli myös melkoisen voimaton olotila.  Kuumetta oli vain myöhemmin illalla 37 astetta, muuten ei.

Noh nyt tulee siis jo kolmas viikko flunssan alkamisesta ja olotila on edelleen voimaton.  Edelleen yskittää pitkin päivää ja limaa nousee vieläkin keuhkoista.  Lisäksi on tullut uutena oireena pahoinvointia pitkin päivää.  Ei pahemmin kohta edes tee mieli mitään syödä, kun on jatkuvasti etova ja oksettava olotila.

Ei ole kyllä ennen flunssa näin voimia vienyt ja voimille ottanut, kuin nyt.  Tuntuu, että milloin tästä edes paranen kuntoon?

Antibiootteja en mielelläni hakisi, kun eihän niitä enää edes liiemmin suositella syötäväksi.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihallakin olen tässä silloin tällöin käynyt,mutta ei sekään olotilaa ole paremmaksi tehnyt.   ap jatkaa...

Vierailija
2/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuusi viikkoa kipeä, välillä parempi ja sitten taas huonompi olo. Sitkeää sorttia on nyt flunssataudit. Lopulta meni ohi. Antibiootit eivät viruksiin auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia?

Vierailija
4/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuha lähtee hmm... kysypäs Toimi Kankaanniemeltä, hän on kristillinen mies!

Vierailija
5/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pahoinvointi liittyy allergiaan??

Nro.3, johan sinullakin pitkään kesti.   kamalaa tässä minusta on tämä voimattomuus, kun on pakko tietysti tehdä kotihommia ja kun ei vain jaksaisi tehdä yhtään mitään.

Vierailija
6/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulutko influenssan riskiryhmiin? Onko elinympäristössäsi sisäilmaongelmia? Koetko syöväsi terveellisesti? Oletko lisännyt d-vitamiinia flunssan ajaksi ja lisännyt hedelmiä ja vihanneksia ruokavalioon?

Mulla oli pari vuotta sitten 3 kuukauden flunssa, mutta nyt kun olen saanut astmalääkityksen hyvälle tasolle, d-vitamiinia 100 mikrog/päivä ja ruokavalio vielä enemmän mun elimistölle sopivaksi, mulla ei ole ollut kuin yksi viikon kestänyt flunssa. Samalla kampuksella olen tämän ajan opiskellut, eli muutos tapahtunut omissa elämäntavoissa.

Vierailija
7/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu.  Ei pitäisi olla sisäilmaongelmia.   Pyrkimys on tietysti terveelliseen syömiseen, mutta herkutkin maistuvat.  Aluksi söin vitamiineja kun flunssa alkoi, mutta kun ei alkanut vain parantumaan ajallaan, niin lopetin.

Ja siinä mielessä on tämän talven flunssakausi ollut toisaalta ihmeellinen.  Että minulla tämmöinen kunnon "räkis" oli viime elokuussa ja tuntui jo kunnon talviflunssalta.  Sitten ei mitään koko talvena.  Kunnes sitten tämä riesa siis kuun alussa alkoi, eikä loppua näy.  Inhaa kun tietää, että kesä on jo oven takana, niin itse olen taatusti silloinkin vielä täysin voimaton ja puolikuntoinen.

Vierailija
8/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV?

Vierailija
9/9 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan olla, että sulla on nyt flunssa pitkittynyt siitepölykauden takia. Lääkärinkään ei kannata varmaan vielä mennä, kun harvoin he mitään pystyvät tekemään. Kannattaa nyt vielä yrittää lisätä d-vitamiinin annostusta ja kokeilla vaikka pep-puhallusta liman irrottamiseen. Pep-puhallus on siis vastapainehengitystä pullon ja letkun avulla, ei siis typotetty pef-puhallus. Kannattaa googlata ohjeet siihen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi