Voiko nutriletilla ta muulla pussikuureilla
Kommentit (31)
Vetääkö mahan sekaisin sitten, kun normaalisti taas syö?
Miks tuhlaatte rahat niihin? 100% varmasti, jos syöt monipuolisesti ja oikean kalorimäärän ja hiilihydraatteja rajatusti ja harrastat monipuolista liikuntaa niin laihdut. Samalla saat siitä myös elämäntavan, koska voin kuvitella, että kun totut laittamaan itse terveellistä ruokaa ja liikkumaan niin se paino pysyy poissa myös tulevaisuudessa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:29"]
Vetääkö mahan sekaisin sitten, kun normaalisti taas syö?
[/quote]
Normaali syöminen pitää aloittaa varovasti, pienin annoksin ja terveellisesti. Varmasti menee maha sekaisin, jos vaikka perhepizzan vetäset kuurin jälkeen, heh.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:34"]
Miks tuhlaatte rahat niihin? 100% varmasti, jos syöt monipuolisesti ja oikean kalorimäärän ja hiilihydraatteja rajatusti ja harrastat monipuolista liikuntaa niin laihdut. Samalla saat siitä myös elämäntavan, koska voin kuvitella, että kun totut laittamaan itse terveellistä ruokaa ja liikkumaan niin se paino pysyy poissa myös tulevaisuudessa.
Ruoka maksaa enemmän. Itse maksoin 10 euroa paketti 15 pussista, joilla "syö" 3 päivää.
[/quote]
[/quote]
Se on katsos helppoa, ei tarvitse vaivautua hankkimaan mitään tietoa.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:37"]
Ruoka maksaa enemmän. Itse maksoin 10 euroa paketti 15 pussista, joilla "syö" 3 päivää.
[/quote]
Kyllä kympillä saa kolmeksi päivää ihan kunnon ruokaakin.
Ap. Voi. Itse sain 16 viikon nutrauksella pois 39 kg. Yhtään ei ole tullut takaisin. Päin vastoin, lisääkin lähtenyt. Ja poissa pysyneet n.6 vuotta.
Nutrasin lääk.valvonnassa kun tuo aika oli noin pitkä. Täysnutrausta suosittelen. Maidtaha muuten Nuttilettin Moccaa. Itse ostin eri tuotteita. Naturdiet, Nuttilett jne.
Tsemppiä!!
Mä oon huomannu että pahimmat näitten pussien vastustajat on niitä, jotka niitä ei oo koskaan kokeilleet saati laihduttaneet. Jos vaikkapa kiloja on ylimääräistä reilu 20, niin menee vaan aika kauan että tavallisella ruokavaliolla laihduttelee. Paljon laskemista, kieltäytymistä, eväiden miettimistä jne. Monelle ruoka myös aiheuttaa riippuvuutta, jos syö sen leivän, on tosi vaikea pitäytyä siinä yhdessä. Nuo pussit katkaisee kierteen, kun tietää että saa syödä vaan niitä, niin mieliteot on helpompi kestää. Ei tarvi tavallaan kiusata itteään ruoalla ja itsensä huijaaminen vähentyy, ei voi uskotella ittelleen että "enhän mä nyt paljon syöny". Lisäksi noilla on tutkitusti turvallista laihduttaa ja tuloksia tulee nopeasti. Totta on, että tottumukset on muutettava, ettei kuurin jälkeen liho takaisin, mutta monen on helpompi muuttaa tapojaan "puhtaalta pöydältä" ja onhan se kivempaa kun laihdutukseen ei mene kahta vuotta vaan selviää vaikkapa puolessa vuodessa. Harva jaksaa pitää motivaatiota yllä kun laihdutusaika venyy älyttömän pitkäksi. Tuliko siinä tarpeeksi syitä?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 10:40"]
[/quote]
Minulla on kilpirauhassairaus ja vaikka arvoni ovat lääkityksellä normaalit, on painon pudottaminen äärimmäisen hankalaa. 1400 kalorin ruokavaliolla en liho tai laihdu, 1200 kalorilla laihdun puolesta kilosta kiloon kuussa. Alle tuhannen kalorin dieetillä paino putoaisi normaalia n. puolen kilon viikkovauhtia, mutta silloin tunnen jatkuvaa nälkää sekä heikotusta, ja tarvittavien hivenaineiden ja vitamiinien saanti alkaa olla hankalaa.
Nutriletillä tai vastaavilla pussikuureilla paino putoaa puolen kilon viikkovauhdilla ilman huonovointisuutta. Kuurin jälkeen painon pitäminen samassa ei ole hankalaa. Olen ollut kuurilla kerran aikaisemmin, kun pudotin raskauden aikana tulleet kilot pois. Raskausaikana kun ei voinut syödä vain 1400 kaloria päivässä. Paino pysyi normaalilukemissa n. viisi vuotta, jonka jälkeen lihoin erittäin stressaavassa elämäntilanteessa, kun en jaksanut tarkkailla syömisiäni koko ajan. Nyt olen kuurilla toistamiseen ja toivon että onnistun pitämään painon samassa jatkossakin. En ole syönyt pizzoja tai roskaruokaa, sokerilimuja tai karkkia yli viiteentoista vuoteen ja liikun n. 2-3 kertaa viikossa.
Terveellistä on, kaikki veriarvot paranivat, verenpaine laski, 20 kiloa lähti ja sen jälkeen vielä puuttuvat 3, jotka halusin pois. Ei ole tullut takaisin yhtään, koska muutin ruokailutottumukseni sen jälkeen. Vatsalaukku pieneni ja en ahda sinne enää ruokaa niin paljoa. Hyvältä maistui myös, olen siis eri mieltä monen kanssa. Ihan tavalliselle pirtelöllehän nuo mansikkapirtelötkin minusta maistuvat, nam nam. Lähtöpaino oli 80 kg ja lopulta 57 kiloa. Aikaa meni 10 vkoa. Lääkärissä kävin välillä ja kaikki ok.