Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen päivä edessä?

Vierailija
19.05.2015 |

Mitä teet tänä päivänä? 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on vapaa päivä.

Päivän kruunaa Niskavuoren Heta elokuva.

Vierailija
2/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just bussissa menossa töihin. Veemäinen päivä edessä. Aamupäivällä arvostelupalaveri. Se pilaa päivän ihan täysin. Muutenkaan en viihdy.
Illalla kun pääsee kotiin olen rättiväsynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittumainen deadlinepäivä tulossa. Verenpaineet tapissa jo nyt vaikka vasta kotona pesemässä hampaita.

Vierailija
4/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahteen pääsykokeisiin (itse asun Helsingissä). Mulla tulee olemaan kiva koulumatka _kun_ sinne pääsen.

Vierailija
5/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen kotipäivä. Lapsen kanssa ulkoilua, leikkimistä, ruoan laittoa..jne..

Vierailija
6/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Elän tunnin kerrallaan, toivottavasti ihan kiva päivä edessä.

Vierailija
7/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että lapset heräävät kouluun, keittelen mannapuuroa. Tänään on vapaa päivä! Ajattelin röhnöttää takapihalla auringossa kun näyttäis tulevan kiva päiväkin.

Vierailija
8/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 07:24"]Odotan että lapset heräävät kouluun, keittelen mannapuuroa. Tänään on vapaa päivä! Ajattelin röhnöttää takapihalla auringossa kun näyttäis tulevan kiva päiväkin.
[/quote]

Oho, ylemmän virhe tarttui kätevästi mukaan. Nojoo vapaa päivä, vapaapäivä. Vapaata kummiskin ;)

Vierailija
9/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vääntää koko päivä yhtä paskaa työtä. Menee pitkälle iltaan. Huoh.

Vierailija
10/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt matkalla töihin. Ihan normi työpäivä luvassa, jonka jälkeen menen suoraan treenaamaan. Aurinkoinen päivä! :)

Vierailija
11/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaosmainen. Deadlinepäivä myös, kuten edellä. Tiedossa myös turha palaveri, josta selviäisi tehokkaalla kokousmenettelyllä tunnissa. Pari hlöä kuitenkin puhuu aina laveasti asian vierestä, joten kolmituntiseksi taitaa taas venyä. Se aika on aina pois normaalista työnteosta.

Vierailija
12/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 07:19"]Lahteen pääsykokeisiin (itse asun Helsingissä). Mulla tulee olemaan kiva koulumatka _kun_ sinne pääsen.
[/quote]

Mitä alaa? :)

Vierailija
13/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä päivä tänään töissä. Eli 8-17.15.  Teen raskasta kuntoutustyötä ja päivä on  raskas sekä henkisesti,että ruummiillisesti. No täytyy jaksaa. Illalla kotiin. Tuskin tänään jaksaa muuta kuin rötköttää illan. Normaalisti käyn lenkillä ja tietenkin normaalit ruuanlaitot , keittiön siivoukset, pyykit ym Ja tietenkin kasvihuone ja pihahommat.

Vierailija
14/14 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä töitä. Kerrankin kiire niin päivät menee nopeasti ja mielekkäästi eteenpäin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan