Millainen päivä edessä?
Kommentit (14)
Just bussissa menossa töihin. Veemäinen päivä edessä. Aamupäivällä arvostelupalaveri. Se pilaa päivän ihan täysin. Muutenkaan en viihdy.
Illalla kun pääsee kotiin olen rättiväsynyt.
Vittumainen deadlinepäivä tulossa. Verenpaineet tapissa jo nyt vaikka vasta kotona pesemässä hampaita.
Lahteen pääsykokeisiin (itse asun Helsingissä). Mulla tulee olemaan kiva koulumatka _kun_ sinne pääsen.
Tavallinen kotipäivä. Lapsen kanssa ulkoilua, leikkimistä, ruoan laittoa..jne..
En tiedä vielä. Elän tunnin kerrallaan, toivottavasti ihan kiva päivä edessä.
Odotan että lapset heräävät kouluun, keittelen mannapuuroa. Tänään on vapaa päivä! Ajattelin röhnöttää takapihalla auringossa kun näyttäis tulevan kiva päiväkin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 07:24"]Odotan että lapset heräävät kouluun, keittelen mannapuuroa. Tänään on vapaa päivä! Ajattelin röhnöttää takapihalla auringossa kun näyttäis tulevan kiva päiväkin.
[/quote]
Oho, ylemmän virhe tarttui kätevästi mukaan. Nojoo vapaa päivä, vapaapäivä. Vapaata kummiskin ;)
Pitää vääntää koko päivä yhtä paskaa työtä. Menee pitkälle iltaan. Huoh.
Nyt matkalla töihin. Ihan normi työpäivä luvassa, jonka jälkeen menen suoraan treenaamaan. Aurinkoinen päivä! :)
Kaaosmainen. Deadlinepäivä myös, kuten edellä. Tiedossa myös turha palaveri, josta selviäisi tehokkaalla kokousmenettelyllä tunnissa. Pari hlöä kuitenkin puhuu aina laveasti asian vierestä, joten kolmituntiseksi taitaa taas venyä. Se aika on aina pois normaalista työnteosta.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 07:19"]Lahteen pääsykokeisiin (itse asun Helsingissä). Mulla tulee olemaan kiva koulumatka _kun_ sinne pääsen.
[/quote]
Mitä alaa? :)
Pitkä päivä tänään töissä. Eli 8-17.15. Teen raskasta kuntoutustyötä ja päivä on raskas sekä henkisesti,että ruummiillisesti. No täytyy jaksaa. Illalla kotiin. Tuskin tänään jaksaa muuta kuin rötköttää illan. Normaalisti käyn lenkillä ja tietenkin normaalit ruuanlaitot , keittiön siivoukset, pyykit ym Ja tietenkin kasvihuone ja pihahommat.
Töitä töitä. Kerrankin kiire niin päivät menee nopeasti ja mielekkäästi eteenpäin :)
Tänään on vapaa päivä.
Päivän kruunaa Niskavuoren Heta elokuva.