Mulla on c-hepatiitti. Kysyttävää?
Vastailen mieluusti kysymyksiin. Olen 19-vuotias nainen, ei ole lapsia.
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 02:32"]
Rasittavaa kun jaetaan vääriä tietoja asioista.
[/quote]
Kiitos täsmennyksestä.
C-hepatiitti voi parantua. Veljeltä parantui (sekoili nuorempana, sai huumeneulasta C-hepan, onneksi ei HIViä).
Eh, miksi alapeukku tuolle parantumiselle? Sehän on hyvä asia, jos parantuu, vai toivooko alapeukuttaja, että huumeiden käyttäjät joutuisivat kärsimään raitistuttuaankin?
Juu, selityksiähän näillä aina riittää. Lävistykset, tatskat, nuoli verigreippimehua pöydältä ym.
Totuus on se, että suurin osa näistä C-hepa poseista on narkkareita tai ainakin kokeillut jotain suonensisäistä huumetta.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 07:02"]Eh, miksi alapeukku tuolle parantumiselle? Sehän on hyvä asia, jos parantuu, vai toivooko alapeukuttaja, että huumeiden käyttäjät joutuisivat kärsimään raitistuttuaankin?
[/quote]
Puhutaan koteloitumisesta, silloin voi jopa olla testit puhtaat, ei löydy virusta verestä. Mutta ei, ei tästä ilman hoitoa parannuta!
Ei kii hoidollakaan lopullisesti, vai kuinka?
C-hepatiitti voi joskus parantua tosiaan itsestään, Ap:n tapauksessaihmettelen, että et ota hoitoa, jos sitä on sinulle tarjottu. Hoidolla on hyvä vaste ja saat todennäköisesti terveen loppuelämän.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:19"]Niin jo jotain joudun maksamaan kuitenkin. Ap
[/quote]
Et joudu. No lääkärissä käynnit. 33eur kerta tms. Kyllä sä satasella pääset taudista eroon ja me veronmaksajina maksetaan useampia kymppitonneja ainakin. Että kannattaa hyödyatää.
Seurustelin erään miehen kanssa joka sairasti sitä, muttei sitten kertonut siitä minulle. Sain sen ilmeisesti kun tein hänelle lävistyksen. Sain vasta eromme jälkeen tietää asiasta (siis että tää jätkä oli c hepa positiivinen). Ap
3: En ole käyttänyt suonensisäisiä lääkkeitä :) ap
Millainen elinajanennuste sulla on?
Haluaisitko että sinulla olisi mieluummin a- tai b-hepatiitti?
Miten sä voit saada ton tekemällä toiselle lävärin?? Provo
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:32"]
Seurustelin erään miehen kanssa joka sairasti sitä, muttei sitten kertonut siitä minulle. Sain sen ilmeisesti kun tein hänelle lävistyksen. Sain vasta eromme jälkeen tietää asiasta (siis että tää jätkä oli c hepa positiivinen). Ap
[/quote]
Miten vitussa sait hänen verta, omaan verenkiertoosi, lävistystä tehdessä?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:37"]Miten sä voit saada ton tekemällä toiselle lävärin?? Provo
[/quote]
Se oli ap:n poikaystävä, eli ehkä on muulloinkin voinut saada...
Rasittavaa kun jaetaan vääriä tietoja asioista.