Aivokasvaimen oireet?
Hei te joilla on todettu aivokasvain! (Tai ystävällä/sukulaisella/tutulla jne) millaisia oireita teillä on ollut?
Itselläni on jo yli vuoden ollut toistuvia pieniä muistihäiriöitä mm. En muista omaa ikääni, lapseni ikää, osoitetta, puhelinnroa... Saatan unohtaa sanoja (yksinkertaisia kuten jääkaappi yms.) ja huomaan usein jättäväni lauseen kesken ja vaikenen, koska unohdan mitä olin sanomassa. Puheeni on myös alkanut sammaltaa ja tuntuu että on todella vaikea puhua selvästi :/ puhe vain muuttuu sillisalaatiksi ja kirjaimet vaihtavat paikkaa. Vaivoina ovat myös väsymys ja uupumus ja saatan nukkua 12h yössä ja silti olen aivan uupunut :/
Nyt parin viikon aikana kehiin on tullut myös huimaus ja toistuvat päänsäryt. Päässä pyörii ja oksettaa ja tänään mieheni piti napata minut kiinni, koska meinasin kaatua :s ... Huimauksen aikana olo menee epätodelliseksi ja näkökentässä sumenee ja nyt on alkanut jalatkin pettää alta.
Neurologilla kävin vuosi sitten (kun muistihäiriöt ilmaantuivat) ja sanoivat siellä että johtuu stressistä, eivätkä sen kummemmin noteeranneet.
Kommentit (22)
Epilepsiakohtauksia 2-3 vuoroauden ikana. Elohiiri silmässä monta kk, muisti pätki, suuntavaisto katosi, älytön väsymys, silmien näkökyky huononi, kuulo huononi, väsyin nopeasti ja helposti, ärsyynnyin helposti, sanat hukassa( ihan tavallisetkin), aivosumu.
Mikään oireita, paiti epilepsia, ei johtunut mandariinin kokoisesta kasvaimesta( lääkärien mukaan)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:49"]Ihan pakko kysyä, oletko ollut masentunut? Masennuskin voi oireilla mitä ihmeellisimmin tavoin. Mutta oli miten oli, kyllä minuakin pelottaisi tuossa tilanteessa aivan hitosti. Paljon tsemppiä ja halauksia täältä!
[/quote]
Kiitos! :) ja kyllä olen ollut masentunut.. 2011-2012 söin siihen lääkkeitäkin ja "parannuin" :) nämä nykyiset oireet eivät ole lainkaan samanlaisia kuin masennuksen aikaan... Kilpirauhasarvojakin ovat nyt mittailleet, mutta niissä ei mtn poikkeavaa ole..