olen töissä abc:lla
Kommentit (59)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:01"]Onko abcin kokeilla mitään ammattitutkintoa?
[/quote]
Minulla ja työkavereillani on kokin ammattitutkinto niin kuin muillakin kokeilla.
Ap
[/quote]
Ei kyllä uskoisi, kun olen erehtynyt maistamaan abc:n "ruokia".
[/quote]
Ei se kokin vika ole työnantaja määrää mitä tehdään..... Mä voisin vaikka kasvattaa perkele ne porkkanat siellä keittiössä jos siihen annetaan mahdollisuus! Että vitun urpo turha tulla vittuillee seuraavan kerran kun tulet syömään niin mieti olen räkäissyt sun ruokaan! Hyvää ruokahalua!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:17"]Sun ikä?
[/quote]
21
Käytätkö niitä kireitä paitoja missä tissit tulee kunnolla tyrkylle?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:24"]Käytätkö niitä kireitä paitoja missä tissit tulee kunnolla tyrkylle?
[/quote]
En käytä :)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:24"]Käytätkö niitä kireitä paitoja missä tissit tulee kunnolla tyrkylle? [/quote] En käytä :)
[/quote]
Jaa, no ei sitten mitään.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:01"]Onko abcin kokeilla mitään ammattitutkintoa?
[/quote]
Minulla ja työkavereillani on kokin ammattitutkinto niin kuin muillakin kokeilla.
Ap
[/quote]
[/quote]
Ei se kokin vika ole työnantaja määrää mitä tehdään..... Mä voisin vaikka kasvattaa perkele ne porkkanat siellä keittiössä jos siihen annetaan mahdollisuus! Että vitun urpo turha tulla vittuillee seuraavan kerran kun tulet syömään niin mieti olen räkäissyt sun ruokaan! Hyvää ruokahalua!
[/quote]
Tolla asenteella ei tarvii ihmetellä, miksi oot aakkosilla töissä
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:01"]Onko abcin kokeilla mitään ammattitutkintoa?
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tolla asenteella ei tarvii ihmetellä, miksi oot aakkosilla töissä
[/quote]
Tuo vastaaja en ollut minä
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:29"]Tuntipalkka?
[/quote]
reilu 10 tunnilta
Oletko löytänyt unelmatyösi ? Eläkevirka ? Alue ? Pohjois-suomi , itä-suomi , länsi-suomi, etelä-suomi ? Keski-suomi ?
Oho kyllä tienaa =D Suomessa harva saa vähemmän jos käy töissä mutta kiinassa tai intiassa kyllä =D ja heti tuli parempi mieli ? :) on varmaan lohdullista kuulla että jollain maailmassa menee vielä huonommin vaikka harvalla suomessa ! Life is a bitch, but still i love it ( what a pity )
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:40"]Oletko löytänyt unelmatyösi ? Eläkevirka ? Alue ? Pohjois-suomi , itä-suomi , länsi-suomi, etelä-suomi ? Keski-suomi ?
[/quote]
En mä tätä varmaan loppu elämääni tee. Aluetta en kehtaa kertoa ettei tunnisteta.
Ap
Kuinka kauan olet ollut töissä? Vaihtuuko työntekijät usein?
Onko työpaikalla enemmän naisia? Onko miehiä?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:09"]Se abc seisova pöytä on kauheeta skeidaa, ties mistä sikojenastioista
[/quote]
Vierailija kirjoitti:
Huoh.
Abc Forssa tarjoaa saastunutta ruokaa ja kahvista saa vatsataudin. Teistä pitää ilmoittaa terveystarkastajalle. Asiakkaat saavat Noroviruksen.
Sun ikä?