Mies nukkuu olkkarin lattialla
Vituttaa! Murjottaa kuin lapsi ja on ihan marttyyrinä että minäpäs nukun lattialla (ilman patjaa) sohvan sijaan. Äh, mulla on jo vauva! En kaipaa toista >:(
Kommentit (16)
Anna olla.Siinäpähän nukkuu. Kyllä se sänky kohta houkuttaa.
t: 25v avioliittoa takana.
Kaipaisi hieman taustaa ja kummankin osapuolen versiota, jotta tietäisi kumpi on vauva: ap vai mies.
No eikö sinulla ole rakastajaa joka tulisi kanssasi sänkyyn?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:38"]Miksi miehen pitäisi nukkua sohvalla eikä sängyssä?
[/quote]
No siis sängyssähän hän aina nukkuukin. Hän meni porukoilleen n. klo 22 ja otti vauvan mukaan (jolla on 21 nukkumaanmenoaika), soitin ja käskin tuomaan vauvan, koska muuten hän alkaa itkemään väsymystä ja minä olen se joka joutuu rauhoittelemaan vauvaa. Hän tuli yhdentoista maissa ja sanoin, että hän jäisi sinne kunnes vauva alkaisi rääkymään tai häntä itseään väsyttäisi niin ettei silmät pysy auki, tästä hän loukkaantui (vaikka on fakta! Kerran nukahdin sinne ja hän ei tehnyt elettäkään poistuakseen, appi käski menemään kotiin!).. Anyway hän jäi olkkariin ja kävin hänen luonaan kaksi kertaa ja pyysin sänkyyn, hän sanoi, että haluaa nukkua tässä (makasi lattialla), sanoin, että jollet halua nukkua mun vieressä niin nuku edes sohvalla.. Hän murjotti. Kävin peittelemässä. Huoooohh, oliko tää nyt mun vika, että mies on iso vauva???
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:38"]Miksi miehen pitäisi nukkua sohvalla eikä sängyssä?
[/quote]
No siis sängyssähän hän aina nukkuukin. Hän meni porukoilleen n. klo 22 ja otti vauvan mukaan (jolla on 21 nukkumaanmenoaika), soitin ja käskin tuomaan vauvan, koska muuten hän alkaa itkemään väsymystä ja minä olen se joka joutuu rauhoittelemaan vauvaa. Hän tuli yhdentoista maissa ja sanoin, että hän jäisi sinne kunnes vauva alkaisi rääkymään tai häntä itseään väsyttäisi niin ettei silmät pysy auki, tästä hän loukkaantui (vaikka on fakta! Kerran nukahdin sinne ja hän ei tehnyt elettäkään poistuakseen, appi käski menemään kotiin!).. Anyway hän jäi olkkariin ja kävin hänen luonaan kaksi kertaa ja pyysin sänkyyn, hän sanoi, että haluaa nukkua tässä (makasi lattialla), sanoin, että jollet halua nukkua mun vieressä niin nuku edes sohvalla.. Hän murjotti. Kävin peittelemässä. Huoooohh, oliko tää nyt mun vika, että mies on iso vauva???
[/quote]
Nyt vauva nukkuu vieressä. Mies saa murjottaa (sanoi että joojoo tulen kohta), herääpä sitten paikat kipeinä ja valittakoot kivuista sitten koko päivän. En jaksa enää
Ap
On se iso vauva, tuo mies. Hän siis halusi pienen vauvan yöllä mukaan vierailulle, ihan kiva muuten paitsi vierailuaika, ja sitten loukkantui, kun et kiitellyt häntä.
Selitä aamulla oma näkökulmasi asiaan, jollei tajua, sitten haet lapsilisää tälle toisellekin lapselle.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:51"]On se iso vauva, tuo mies. Hän siis halusi pienen vauvan yöllä mukaan vierailulle, ihan kiva muuten paitsi vierailuaika, ja sitten loukkantui, kun et kiitellyt häntä.
Selitä aamulla oma näkökulmasi asiaan, jollei tajua, sitten haet lapsilisää tälle toisellekin lapselle.
[/quote]
Ei hän vienyt vauvaa vanhemmillensa mun takia, vaan koska haluaa, että vanhempansa näkevät vauvaa. Ollaan kuitenkin naapureita ja vauva on kohta 10kk, ja viimeksi käytiin siellä TÄNÄÄN ja edellisen kerran EILEN!! Ei siis ole viime visiitistä kauan aikaa. Aargh vituttaaaaaa
Ap
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:38"]Miksi miehen pitäisi nukkua sohvalla eikä sängyssä? [/quote] No siis sängyssähän hän aina nukkuukin. Hän meni porukoilleen n. klo 22 ja otti vauvan mukaan (jolla on 21 nukkumaanmenoaika), soitin ja käskin tuomaan vauvan, koska muuten hän alkaa itkemään väsymystä ja minä olen se joka joutuu rauhoittelemaan vauvaa. Hän tuli yhdentoista maissa ja sanoin, että hän jäisi sinne kunnes vauva alkaisi rääkymään tai häntä itseään väsyttäisi niin ettei silmät pysy auki, tästä hän loukkaantui (vaikka on fakta! Kerran nukahdin sinne ja hän ei tehnyt elettäkään poistuakseen, appi käski menemään kotiin!).. Anyway hän jäi olkkariin ja kävin hänen luonaan kaksi kertaa ja pyysin sänkyyn, hän sanoi, että haluaa nukkua tässä (makasi lattialla), sanoin, että jollet halua nukkua mun vieressä niin nuku edes sohvalla.. Hän murjotti. Kävin peittelemässä. Huoooohh, oliko tää nyt mun vika, että mies on iso vauva???
[/quote]Älä ihmeessä käy peittelemässä, tai ylipäätään kiinnitä mitään huomioita, jos toinen jatkossa osoittaa mieltään noin lapsellisesti. Muuten susta tulee aina vastaavissa tilanteissa sovittelija ja anteeksipyytelijä ja mies vaan jatkaa idioottimaisuuttaan (anteeksi).
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:38"]Miksi miehen pitäisi nukkua sohvalla eikä sängyssä? [/quote] No siis sängyssähän hän aina nukkuukin. Hän meni porukoilleen n. klo 22 ja otti vauvan mukaan (jolla on 21 nukkumaanmenoaika), soitin ja käskin tuomaan vauvan, koska muuten hän alkaa itkemään väsymystä ja minä olen se joka joutuu rauhoittelemaan vauvaa. Hän tuli yhdentoista maissa ja sanoin, että hän jäisi sinne kunnes vauva alkaisi rääkymään tai häntä itseään väsyttäisi niin ettei silmät pysy auki, tästä hän loukkaantui (vaikka on fakta! Kerran nukahdin sinne ja hän ei tehnyt elettäkään poistuakseen, appi käski menemään kotiin!).. Anyway hän jäi olkkariin ja kävin hänen luonaan kaksi kertaa ja pyysin sänkyyn, hän sanoi, että haluaa nukkua tässä (makasi lattialla), sanoin, että jollet halua nukkua mun vieressä niin nuku edes sohvalla.. Hän murjotti. Kävin peittelemässä. Huoooohh, oliko tää nyt mun vika, että mies on iso vauva???
[/quote]Älä ihmeessä käy peittelemässä, tai ylipäätään kiinnitä mitään huomioita, jos toinen jatkossa osoittaa mieltään noin lapsellisesti. Muuten susta tulee aina vastaavissa tilanteissa sovittelija ja anteeksipyytelijä ja mies vaan jatkaa idioottimaisuuttaan (anteeksi).
[/quote]
Joo peittelin vaan, nyt annan olla.
Mitä mieltä ootte arvon mammat, laitanko vauvan takaisin omaan sänkyyn ja teen miehelle tilaa vai ominko koko sängyn? >:D
Ap
Lattialla nukkuminen on selälle ihan terveellistä ja mukavaa vaihtelua.
Silloin tällöin tulee sammuttua lattialle, enkä ole koskaan herännyt erityisen kipeänä. M33
Sopikaa yhdessä vauvan perussäännöt. Ei niin että sinä määräät ja mies tottelee. Hän on kuitenkin vauvan isä, olisihan voinut laittaa vaikka sinne nukkumaan.
ja kyllä sinä vahvistat hänen marttyyrimaista käytöstään ja kohtelet kuin lasta etkä tasavertaista kumppania. Lopeta heti paikalla.
Miksei mies laita vauvaa nukkumaan?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:47"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:38"]Miksi miehen pitäisi nukkua sohvalla eikä sängyssä?
[/quote]
[/quote]
Ei se nyt haittaa, jos joskus rytmi muuttuu. Oijoi... Ei voi olla noin vaikeaa, kun lapsikin jo noin vanha. Mies on ylpeä isä ja haluaa välillä tehdä oman päätöksensä mukaisesti ja sä vahdit ja käskytät kuin jotain koiraa. Olisit sit miehen antanut hoitaa nukuttamisen kylästä tulemisen jälkeen. Onko lapsi molempien vai vain sun? Sinäkö päätät joka hetkestä ja menosta? Ei näin ap, ei näin.
Nooh, kohta on ero edessä, jos jatkat räksyttämistä vielä kauankin. Kivat lapselle.
Voi kyynel, kaikenlaisia ongelmia ihmisillä on. T. mies.
Miksi miehen pitäisi nukkua sohvalla eikä sängyssä?