onko muita, joilla kiinnostus sisustukseen kuollut?
Ei kiinnosta sisustaa ollenkaan, enkä yhtää välitä miltä kotona näyttää, kunhan on ok siistiä. Harrastin sisustamista vuosia, mutta enää en ollenkaan, enkä välitä yhtään millaisia huonekaluja ja kippoja ja kappoja mulla on.
Onko muita, jotka eivät enää välitä yhtään sisustamisesta tai jaksa keskittyä siihen, miltä oma koti näyttää?
Kommentit (27)
Muistettko Sisustusideat (foorumi)? Siellähän päivystettin läpi vuorokauden :D
Olen jotenkin jämähtänyt tähän sisustukseen mikä on nyt eikä saada mitään remonttiakaan enää tehtyä kun ei ole ihan pakollista. Uusi sohva pitäisi ostaa...
Koti ihan ok, nätti ja toimiva ja aina on siistiä...taitaa riittää minulle.
Mulla kiinnosti niin kauan kuin rakentamisen jälkeen sain tämän talon sisustuksen valmiiksi. Nyt alkaa kaikki huoneet olla kunnossa, joten mitään intohimoa hommaan ei ole. Jotain on vielä hankkimatta ja lasten huoneet muuttaa muotoaan kasvamisen myötä. Enemmän keskityn keräilemään 50 luvun huonekaluja.
Mä joskus innostun kunnolla ja sitten menee kaikki uusiksi. Sitten voi mennä vuosia, kun ei kiinnosta... kunnes taas innostus herää. Juuri oli kämppä 5 vuotta samanlainen ja tänä keväänä iski sisutuskärpänen, takapihaa myöten.
Ei kiinnosta hirveesti. Olisin onnellinen jos pääsisin eroon erilaisista (lahjaksi saaduista) tuikkukupeista, maljakoista jne. Selkeyttä kaipaisin mutta ei onnistu ainakaan meillä. Neljän lapsen perheessä on aina jotain romua tasojen päällä vaikka aktiivisesti siivoankin. En jaksa kuitenkaan nipottaa vaan ajattelen että kunhan lapset ovat omillaan niin meillä on taas siistimpää.
Toki silti uusia juttuja aina ostelenkin. En vaan jaksa miettiä kokonaisuuksia ja ostaa jotain sen takia että se on muodikasta vaan sen myös täytyy olla itselle mieluisa. Eräs sisustusblogi on alkanut melkein ahdistaa kun tyyppi vaihtaa koko ajan tyyliä ja ostaa uutta tavaraa ja kuukauden päästä ilmoittaa kyllästyneensä ja vaihtaa taas uuteen. Tällaiselle nuukalle se on ihan kauhistus!
En ole koskaan kiinnostunut sisutamisesta, toki minulla oli oma värimaailmani, jonka halusin uuteen kotiin, mutta se jäi siihen.Nyt koen olevani ihan eri aaltopituudella sisustamista harrastavien ihmisten kanssa, ei ole minun juttuni, ei kiinnosta minua. Rahani menevät muuhun tarkoituksen, kun huonekalujen, astioiden tai tekstiilien keräilemiseen.
kiinnosti ehkä vähän 90-luvulla mutta sitten siitä tuli massojen juttu ja hohto meni