Minä en halua että miehet näkee minut seksuaalisesti.
Ainoastan oma mieheni. On mielestäni ällöttävää jos minut nähdään seksuaalisesti, muiden miesten toimesta. Koska haluan olla vain seksuaalinen omalla miehelle.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Oon mies ja myönnän että kun liikun ulkona niin käyn läpi kaikki naiset silmilläni ja kuvittelen heidät alasti ja fantasion meidät naimassa kunnes tulee seuraava vastaan ja käyn kaiken läpi mielessäni uudelleen.
Sama.
Ekana tsekkaan kamelit, sitte bosat, perssoni, yleiskuva ja lopuksi, että onko suikkarihuulet.
Sitten touhutaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä taas nautin siitä että miehet näkevät minut seksuaalisesti. En pukeudu paljastavasti tai provosoivasti, mutta käyttäydyn rennosti ja itsevarmasti ja pelkästään sillä vedän miehiä puoleeni. Olen siitä huolimatta uskovainen ja yksiavioinen. En ole koskaan harrastanut seksiä muun kuin elinikäisen aviomieheni kanssa. Mutta nautin siitä, että olen nainen, joka vetää miehiä puoleensa.
Minusta tuo on aika ilkeää. Ehdoin tahdoin herättää ihmisissä sellaisia tarpeita ja toiveita joita ei aiokaan täyttää, ja saa vielä kiksit siitä. Minusta tuollainen ei kerro ihmisestä hyvää.
Pidä nyt turpas kiinni. Hänellä on oikeus pukeutua rennosti ja olla itsevarma. Hän ei ole vastuussa sinusta. Sinä olet ihan itse vastuussa itsestäsi. On se kumma, että yrität työntää vastuun omista reaktioistasi naisten kannettavaksi.
Paljon voi vaikuttaa aloittajakin omalla pukeutumisellaan ja käytöksellään siihen mitä reagtioita herättää.
Jos keksittyy siihen, että tuijottelee tai pälyilee yrittäen ymmärtää, mitä äijät ajattelee, niin silloin kyllä ihan itse vetää reaktioita puoleensa. Suurin osa miehistä on ihan fiksuja ja asiallisia. Törkimyksiä sitten joitakin, valitettavasti.
Lohdutukseksi aloittajalle: Kun ikää tulee, niin ongelmasi helpottaa. Jossain vaiheessa muutut huomaamattomaksi, ehkä.
Ei tulisi mieleenkään kirjoitti:
Minä en halua, että naiset luulevat minun näkevän heidät seksuaalisesti. Ällöttää.
Ihana kuulla.sinunlaisesi miehet, puhukaa tästä, olkaa äänekkäämpiä. Ihan liikaa ovat äänessä ne, joiden mielestä mieheltä kuuluukin kuola valua suusta tai ettei muka ystävyys naisen kanssa voi onnistua sekä sen sellaista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sen takia me uskovaiset pukeudutaan peittävästi eikä meikata. Ei miehet silloin huomaa ollenkaan.
minä pukeudun peittävästi en ole uskovainen,mutta kesällä on pakko pukeutua vähempään helteiden takia.
Voit mättää roskaruokaa ja makeisia kunnes paisut sellaiseksi ettei juuri kukaan kiinnostu. Jätä myös peseytymättä ja harjaamatta hampaat. Anna karvojen rehottaa. Voit kokeilla myös tuuheaa tekopartaa ja laittaa sukan pöksyihin pullottamaan. Näillä ohjeilla toiveesi toteutuu, ap.
Vierailija kirjoitti:
Oon mies ja myönnän että kun liikun ulkona niin käyn läpi kaikki naiset silmilläni ja kuvittelen heidät alasti ja fantasion meidät naimassa kunnes tulee seuraava vastaan ja käyn kaiken läpi mielessäni uudelleen.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Siinä menee ritvat, irmelit, ulput ja saritat iloisesti nainnin kautta unohdukseen.
Onko Ap sinulla traumoja /lukkoja seksuaalisuudestasi? Mene terapiaan mieluummin kuin yrittäisit tukahduttaa miesten ajatukset.
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
En voi uskoa näkeväni tällaista vuonna 2022: Naisia käsketään peittämään itsensä
On äänioikeus, mutta sitä käytetään tasa-arvoa vastaan
Nyt saitte telaketjufeministin itkemään :(
Vierailija kirjoitti:
No sen takia me uskovaiset pukeudutaan peittävästi eikä meikata. Ei miehet silloin huomaa ollenkaan.
Johtuu kyllä aivan muusta. En meikkaa, enkä pukeudu paljastavasti mutta silti on miehet kuolanneet perään.
Älä selitä. Tehokkain keino suojautua paahteelta on peittävät ja väljät vaaleat vaatteet. Mieluiten pellavaa tai hamppua.