Minä en halua että miehet näkee minut seksuaalisesti.
Ainoastan oma mieheni. On mielestäni ällöttävää jos minut nähdään seksuaalisesti, muiden miesten toimesta. Koska haluan olla vain seksuaalinen omalla miehelle.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä aina tuolla ulkona mietin, että minkälaiset tangat sillä edessä kulkevalla hyväpeppuisella naisella on päällä ja millaista olisi tarjota hänelle lemmenmiekkaani takaapäin :)
t. setämies
Hyi yök. teen rikosilmoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä taas nautin siitä että miehet näkevät minut seksuaalisesti. En pukeudu paljastavasti tai provosoivasti, mutta käyttäydyn rennosti ja itsevarmasti ja pelkästään sillä vedän miehiä puoleeni. Olen siitä huolimatta uskovainen ja yksiavioinen. En ole koskaan harrastanut seksiä muun kuin elinikäisen aviomieheni kanssa. Mutta nautin siitä, että olen nainen, joka vetää miehiä puoleensa.
Annat ymmärtää, muttet ymmärrä antaa.
En anna ymmärtää että antaisin. Annan ymmärtää että olen ihailtava, mutta saavuttamaton. Se saa kaikki miehet kunnioittamaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä aina tuolla ulkona mietin, että minkälaiset tangat sillä edessä kulkevalla hyväpeppuisella naisella on päällä ja millaista olisi tarjota hänelle lemmenmiekkaani takaapäin :)
t. setämies
Hyi yök. teen rikosilmoituksen.
Ei ajatuksista voi tehdä mitään rikosilmoitusta. Onneksi.
Provo nro 150/19.1.2021 samasta IP:stä.
Tunnistettavalla tavalla virheellinen sanajärjestys.
Saman tekijän käsialaa: https://www.vauva.fi/keskustelu/4474304/olen-30-v-nainen-ja-en-kylla-te…
Kaikki ( poikkeuksia lukuunottamatta) näemme kanssaihmiset seksuaalisesti jossain määrin. Jopa asialle omistunein kirkonmies. Se on normaalia. Normaalia on myös pitää se päänsä sisällä niin ettei se johda tekoihin tai sanoihin .
Urpo, tuu kahville. Täällä huutaa äitis
Miksi sinua kiinnostaa ja häiritsee toisten ihmisten ajatukset noin paljon?
Ei tulisi mieleenkään kirjoitti:
Minä en halua, että naiset luulevat minun näkevän heidät seksuaalisesti. Ällöttää.
Ymmärrän kyllä, tämä on ällöttävä tilanne puolin ja toisin.
Minulle on ihan sama minä muut minua pitävät.
Toi on kyllä paha. Ällöttää ajatella että komeat miehet saa muutenkin tarpeekseen eivätkä edes huomaa minua, mutta juuri rumat nörtit ja uliulit joitten kylmää ja hikistä kättä en haluaisi edes kätellä, hinkkaava poikamiesluolassaan pikkupippeliään minua kuvitellen. Se on todella ällöttävää. Rumat miehet pitäisi kastroida.
Juttelet ap aika kiihottavasti seksuaalisuudestasi. Voitaisiin joskus jutella livenä lisää?
Ällöttää ihmiset, joita ällöttää.
Avauksesta voisi kyllä päätellä että ap:n kohdalla kyseinen huoli on lähinnä teoreettista sorttia.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää ihmiset, joita ällöttää.
Ällöttäkäämme toisiamme tasapuolisesti.
No en kyllä ajattele seksuaalisesti jotain tuntematonta naista. Olisi aika asiatonta.
M27
Tykkään laittaa mun runkoo framille. Varsinkin kuolaavia arapeja on kiva kuumottaa!
N19
Vastaus on Islam ja burka niskaan.