Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä en halua että miehet näkee minut seksuaalisesti.

Vierailija
19.01.2022 |

Ainoastan oma mieheni. On mielestäni ällöttävää jos minut nähdään seksuaalisesti, muiden miesten toimesta. Koska haluan olla vain seksuaalinen omalla miehelle.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen takia me uskovaiset pukeudutaan peittävästi eikä meikata. Ei miehet silloin huomaa ollenkaan.

Vierailija
2/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä tapauksessa sinun tarvitsee muuttaa miehet biologisesti.

Kevyempi vaihtoehto on yrittää vaikuttaa miehiin sosiaalisesti ryhmäpaineella, mutta se ei ole koskaan maailmanhistoriassa onnistunut 100 %, vaan ainoastaan osittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kääntyä islamiin, niin voit pukeutua säkkiin muiden miesten nähden.

Vierailija
4/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen takia me uskovaiset pukeudutaan peittävästi eikä meikata. Ei miehet silloin huomaa ollenkaan.

minä pukeudun peittävästi en ole uskovainen,mutta kesällä on pakko pukeutua vähempään helteiden takia.

Vierailija
5/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä

Vierailija
6/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minä taas nautin siitä että miehet näkevät minut seksuaalisesti. En pukeudu paljastavasti tai provosoivasti, mutta käyttäydyn rennosti ja itsevarmasti ja pelkästään sillä vedän miehiä puoleeni. Olen siitä huolimatta uskovainen ja yksiavioinen. En ole koskaan harrastanut seksiä muun kuin elinikäisen aviomieheni kanssa. Mutta nautin siitä, että olen nainen, joka vetää miehiä puoleensa.

Vierailija
7/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua, että naiset luulevat minun näkevän heidät seksuaalisesti. Ällöttää.

Vierailija
8/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan samixii

Vierailija
9/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut naamioitumaan ja laittautumaan mahdollisimman vastenmielisen näköiseksi. Se auttaa osaan miehistä, mutta ei valitettavasti kaikkiin. Toteavat vaan, että onpa tuossa huonoryhtinen ja ruma nainen.

Vierailija
10/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, minä taas nautin siitä että miehet näkevät minut seksuaalisesti. En pukeudu paljastavasti tai provosoivasti, mutta käyttäydyn rennosti ja itsevarmasti ja pelkästään sillä vedän miehiä puoleeni. Olen siitä huolimatta uskovainen ja yksiavioinen. En ole koskaan harrastanut seksiä muun kuin elinikäisen aviomieheni kanssa. Mutta nautin siitä, että olen nainen, joka vetää miehiä puoleensa.

Annat ymmärtää, muttet ymmärrä antaa.

Vierailija
11/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet!

Vierailija
12/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

minä pukeudun peittävästi en ole uskovainen,mutta kesällä on pakko pukeutua vähempään helteiden takia.

Ja höpöhöpö. Ei kuumissakaan maissa pidetä narutoppeja ja mikroshortseja, vaan ohutta, väljää, pitkähihaista ja -lahkeista tai -helmaista puuvillaa ja pellavaa. Typerä tekosyy vetäistä joku vesirajatason herutusmekko päälle. "En minä mutta kun tää helle!"

Vierailija
13/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä juttu, jossa et voi voittaa. Sillehän me ei mitään voida, mitä toisten päässä liikkuu kun meidät näkevät.

Vierailija
14/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo on aika ilkeää. Ehdoin tahdoin herättää ihmisissä sellaisia tarpeita ja toiveita joita ei aiokaan täyttää, ja saa vielä kiksit siitä. Minusta tuollainen ei kerro ihmisestä hyvää.

Vierailija
15/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kielioppi.

Vierailija
16/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpöhöpö. Ei kuumissakaan maissa pidetä narutoppeja ja mikroshortseja, vaan ohutta, väljää, pitkähihaista ja -lahkeista tai -helmaista puuvillaa ja pellavaa. Typerä tekosyy vetäistä joku vesirajatason herutusmekko päälle. "En minä mutta kun tää helle!"

Et ole vissiin ikinä käynyt Aasiassa tai etelä-Amerikassa tai Afrikassa

Vierailija
17/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää myös jos miehet näkee mut seksuaalisesti.

T. Mies

Vierailija
18/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä et tiedä, se ei sinua kosketa. Lopeta asian vatvominen niin ei vaivaa enää mieltä.

Vierailija
19/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä 🤔🤚

M49

Vierailija
20/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudu peittävästi, älä meikkaa, älä värjää hiuksia ja pidä jotain niskanutturaa tai vedä hiukset vaikka siiliksi.