Tekoripsien käyttäjät, mitkä ovat parhaat tekoripset ja miksi?
En tiedä onko tekoripset enää se oikea sana mutta kaipaisin kuulla kokemuksia koska räpsyripset ovat niin tehokas kaunista ja mielestäni (kunhan eivät ole naurettavan liioitellut... ainakin itse näytän hölmöltä jos on ihan liian megat ripset, tästä kokemusta nuoruusvuosilta...)
Kommentit (8)
Kiitos vastauksesta! En tiedä onko mut jotenkin bannattu, mutta en pysty laittamaan peukkua niin laitan nyt tällaisen kiitosviestin. :)
En nyt tiedä haluatko kuulla kestoripsistä vai kertakäyttöisistä. Liimattavista irtoripsistä Ardell-merkkiset on ehdottomasti paras. Ripsinauha on tosi ohut, helposti muotoiltavissa ja läpinäkyvä. Tyylejä löytyy tosi luonnollisista juhlallisempiin. Useissa merkeissä ripsinauha on aivan liian tönkkö ja paksu, jolloin ripset ei sovi kaiken muotoisiin silmiin ja jää helposti repsottamaan reunoista, kun ei kaarru tarpeeksi hyvin. Magneettiripset ei ainakaan omien kokemusten mukaan ole vielä tarpeeksi hyviä.
Makuasioita, mutta nää on mun lempparit ja tullut järkevimmän hintaisiksi käytössä: https://hillyfi.company.site/Heavy-User-c152227752 Ja on tuolla luonnollisempiakin jos nää on just sellaiset liioitellut. :D
Ja samaa mieltä kuin joku yllä. Magneettiripsiä en oo kyllä saanut todellakaan laitettua niin kuin mainoksissa vaikka monta merkkiä kokeillut. Ei istu ainakaan mun silmiin.
Mites ne parin ripsen tupsut joita Tokmannista? Pitäis liimata ripsen tyveen kiinni. Toimiiko?
Itselläni on klassiset ripsien pidennykset ja ne on laitettu mahdollisimman luonnollisen näköiseksi. Pidän siitä ettei silmiä tarvitse meikata, ripset riittävät.