Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka nykyään enää huolisi naista, joka ei anna peräluukkua?

Vierailija
19.01.2022 |

Naisen, joka pihtaa peräluukkua, on turha ihmetellä, miksei miestä löydy. Ei auta edes kauneus jos ei peräluukkuun pääse.

Kuka nykyään enää huolisi naista, joka ei anna peräluukkua?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolin, ja usea vuosi meni ilman peräluukun katsastusta. Ruskean reiän ystävä kun olen, niin aloin sitten hiljalleen sormettamaan peppua, ja se tuntui vaimosta kiimaiselta. Ja nyt sinne peräluukkuun saa upottaa meisselin säännöllisesti, ja siitä nauttien. :)

Vierailija
22/27 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on pienimunasia

🤔 Tällä palstalla oli juttua mustien miesten meloista ja käytännössä jokainen oli pannut muijaansa takapuoleen. Naiset kehuivat vielä miestensä isoja vehkeitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain miehiä naidaan tuhkaluukkuun ja se tuntuu hyvältä. Suosittelen jokaista kokeilemaan.

Hau-hau- hommiako vain?

Vierailija
24/27 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaaliseksi tuntuu parhaalta. Ihan sama mitä te sanotte. Naiset sanovat samaa. Kannattaa käyttää dildoa pilluun samaan aikaan. Orgasmeja tulee.

Vierailija
25/27 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkässä parisuhteessa, kumpikaan meistä ei ole kiinnostunut anaaliseksistä. Ollaan sovittu että jos miehen mieli muuttuu ja haluaa kakkareikään tuuppia, minä hommaan dildon ja teen hänelle saman.

Vierailija
26/27 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni lahnat ovat parhaimpia anaalissa, koska eivät kiekkaa omissa kuvioissaan, vaan pysyvät paikallaan. Mitä kokemuksia muilla on?

Vierailija
27/27 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllyyn olen pannut noin kymmenen kertaa ja pimppiin ehkä 3000 kertaa...arvaa ap, kummasta olisin valmis luopumaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi