Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijainnin paikantaminen apuja

Vierailija
19.01.2022 |

Elikkä mies myönsi äsken seuranneensa minua joko puhelimen tai auton kautta. ( ja kyllä , sairas , manipuloiva narsisti kyseessä josta ero vireillä ). Tiesi siis minuutilleen missä ja koska olen tietyssä paikassa ollut , itse oli lasten kanssa kotona eli kysymys kuuluu mitä mahdollisuuksia on puhelimen / auton kautta hänen seurata minua. Vannoo että ei muka enää seuraa mutta epäilen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole outoa sovellusta sun puhelimessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on laittanut gps-jäljittimen autoosi.

Vierailija
4/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku päässyt sun gmail-tiliä näpelöimään, sen kauttahan on mahdollista jakaa sijaintinsa niille, joille jakaa myös sähköpostiosoitteitaan. Google-yhteystiedot. Family link - sitä ilmeisesti käytetään huollettavien sijaintien seurantaan. 

Tutki se puhelimes.

Jos nyt joku tosiaan noin sairas on, että pistää seurantaan...

Hanki toinen puhelin, älä käytä perheen autoa.

Vierailija
5/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita puhelin lentokonetilaan liikkuessasi niin ei ainakaan reaaliaikaisesti näe.

Vierailija
6/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pääsyä mun puhelimeen. Ei tiedä koodia. Kävin läpi auton mielestäni joka kohdan enkö löytänyt mitään. Sinä hetkenä kun siis olin poissa kotoa koska epäilykseni heräsivät. Todella outoa. Ap

Vierailija
7/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pääsyä mun puhelimeen. Ei tiedä koodia. Kävin läpi auton mielestäni joka kohdan enkö löytänyt mitään. Sinä hetkenä kun siis olin poissa kotoa koska epäilykseni heräsivät. Todella outoa. Ap

Jäljittimen pystyy piilottamaan autossa tuhansiin eri paikkoihin, eikä sitä pysty löytämään ilman että purkaa auton piparinpäreiksi.

Vierailija
8/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä taksia tai julkisia

Vierailija
9/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa jäljitin auto

Tai vie huoltoasemalle

Vierailija
10/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tee rikosilmoitus

Vierailija
11/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se vaan kiusaa sua?  Onko se tosiaan pystynyt sanomaan missä olet ollut jonakin tiettynä aikana päivästä?

Vierailija
12/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuta puhelin ja jätä auto kotiin kun menet salarakkaasi luo. Tosin GPS-jäljitin autossa olisi kyllä aika SciFiä.

Vierailija
13/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miks olet miehes kans jos se on muka narsisti?

Vierailija
14/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain autoissa on mahdollista paikantaa auton sijainti. Ainakin näin on mun äidin ja miehensä Toyotassa. Siis tuo paikannus yksi monista kännykällä käytettävistä autoon liittyvistä palveluista, mm. ajotietoja sitä kautta myös saa kännykkäänsä. Ei tarvitse siis edes erillisiä laitteita, kun riittää ne auton omat.

Vierailija
15/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään saa niin pieniä gps-paikantimia että ne pystyy piilottamaan jopa polkupyörään.

Vierailija
16/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäljittimen pystyy piilottamaan autossa tuhansiin eri paikkoihin, eikä sitä pysty löytämään ilman että purkaa auton piparinpäreiksi.

Tämä, markkinoilla on sellaisia 1cm x 1cm kokoisia littanoita paikantimia, jotka voi kytkeä omaan puhelimeensa niin, että se hälyttää kun se paikannin lätkä liikuu halutun, rajatun alueen ulkopuolelle. Sen piilottaa ihan mihin vaan. Tai vaikka sun käsilaukkuun tms. Mutta todenäköisin on toi google -profiilin seuranta. Tiedän tämän, kun lapsilla oli repuissa tällaiset ala-asteella. Oli hyvä, kun se koulureppu oli milloin missäkin hukassa.

Vierailija
17/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda google tilisi salasana

Vierailija
18/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kissa pöydälle ja kysy, että mihin kohtaan autoa hän on jäljittimen piilottanut. Jollei kerro, tee rikosilmoitus.

Vierailija
19/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Et voi  mitenkään tietää ettei puhelimessasi ole jotain tauhketta sen perusteella ettei mies "tiedä koodia".

-resetoi puhelin tehdasasetuksiin tai vielä parempi olisi vaihtaa laite kokonaan uuteen jos on varaa. Aidot rootatut vakoilusoftat ei välttämäti perustempuilla poistu

-älä jätä puhelintasi jatkossa ukkosi kanssa kahdestaan

-vaihda Google-tilin salasanat. Vaihda vähintäänkin muiden sähköpostitilien salasanat myös jos niitä on

2. Auton suhteen ei mitään ole tehtävissä. Kuten tuossa jo todettiin piilopaikkoja on loputtomasti ja jäljittimen löytäminen vaatisi auton purkamista atomeiksi

Vierailija
20/22 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos epäilet se on omassa puhelimessa asennettu stalkkausohjelma, nollaa puhelin tehdasasetuksille.

Jos oma puhelimesi on iphone, se varoittaisi jos mukanasi olisi jossain piilossa airtag. Airtagien uusi ominaisuus että mikä tahansa iphone-puhelin kertoo jos lähellä on tuntematon airtag jonka oikea omistaja ei ole lähellä. Bluetooth pitää olla päällä tämän havaitaksesi. Toisaalta paikantimien halpoja kopioita on miljoonaa merkkiä myynnissä, joten jos se on muu kuin airtag, iphone ei varoita siitä. Jos se taas on airtag, iphonella voit löytää sen bluetooth kautta, ja saat pingattua siihen äänimerkin kun iphone havaitsee sen. Myös joku iphonen omistava kaverisi voi auttaa tässä.

Yksi tapa on löytää muu-kuin-airtag, näetkö puhelimessasi bluetooth laitelistalla muita linkittämättömiä laitteita niin, että sama mac-koodi kulkee mukanasi paikasta toiseen.

Jos liikut autolla, niin se laite on luultavasti autossa. Katso alapohjat ja kaikki penkkien alle taukset, jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi