Miksi pojatkin ottavat lommoposkiselfieitä vessan peilin kautta?
Teiniytöiltä tälläisen pelletouhun jotenkin vielä tajuaa, mutta että pojatkin? Miksi? Tälläinen neiteily ei olisi tullut kuuloonkaan 80-90-luvuillla.
Kommentit (32)
Missä tytöt, siellä pojat. Täytyy kuulua porukkaan.
Haha, tällaiset peiliselfiethän oli ihan yleisiä irc-galleriassa aikaa ennen kännykkäkameroita. Ne otettiin normi pokkarilla peilin kautta. Huikeita kuvia muistella. Siitä on aikaa.
Ja joo! Olin nuori aikana, jolloin ircci ei ollut sama kuin glatsu.
Vierailija kirjoitti:
Haha, tällaiset peiliselfiethän oli ihan yleisiä irc-galleriassa aikaa ennen kännykkäkameroita. Ne otettiin normi pokkarilla peilin kautta. Huikeita kuvia muistella. Siitä on aikaa.
Nää nykyajan nuoret tulevat niin häpeämään tätä selfietykitystä aikuistuttuaan. Kaiken maailman finninaamakuvia eetteri täynnä.
Persupojat ovat vaan kateellisia avoimille ja onnellisille nykypojille.
Persupojat ovat vaan kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n asenne onkin sieltä 80-luvulta kun piti pelätä tunteiden osoittamista. Onneksi nykypojat elävät paremmassa maailmassa. Sehän toki joitakin keljuttaa.
Voi tunteita osoittaa, vaikkei muikuilekaan peiliselfieille. Ei tuollainen pousaaminen kovin miehekästä ole.
Jos se ei ole miehekästä niin sitten se on naisellista. Miksi siis naiset saavat kuraa niskaan kun ottavat selfieitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää nykyajan nuoret tulevat niin häpeämään tätä selfietykitystä aikuistuttuaan. Kaiken maailman finninaamakuvia eetteri täynnä.
Sääliksi käy. Ensimmäinen sukupolvi joka häpeää teininä tekemiään juttuja...
Miksi selailet pienten poikien instoja? Oletko pedofiili?
Joo, näitä nykyajan juttuja. Käyn kuntosalilla ja siellä ovat melkein kaikki kännyköissä kiinni. Joko some/mese tai sitten just näitä selfie. Siis oikeasti! Ei tuollaista ollut, kun itse oli nuori ja hyvin selvittiin! Salilla treenataan ja ehkä moikataan tuttuja, en edes tarvitse siellä puhelinta.
Synnyin v. 79, ehkä se vaikuttaa...
Nykyään on kaikki paremmin, paitsi hikisten menneisyyden "miesten" mielestä.
Tässä tapauksessa kyllä. Miehet on luotu miehiksi, ei naisiksi.