Kuka on sinusta tällä hetkellä julkisuustyrkyin henkilö?
Kommentit (51)
Niko "nevahööd" Saarinen. Puistatus.
Olen itsekin homo, miehekäs sellainen ja on surullista että tämmöinen neitihomo on sitten stereotypiana.
Ehdoton kunigas ja kuningatar : Aki ja Rita (temptation of finland). Puistatus kynnys korkea!!!
Tietääkö kukaan minne hävisi Sanna Suutari? Vai sanan mukaisesti ostarin penkille....
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:31"]
Pahin tyrkky on minttu virtanen. Koulut kesken jättänyt, hankkiutunut paksuksi miljonäärille, nyt sitten törsäilee miehen rahoja minkä kerkiää ja lesoilee niillä jatkuvalla syötöllä somessa. Vielä kuvittelee olevansa esikuva jollekin. Ei luoja!
[/quote]
Ihmettelinkin kun näin noita ketjuja että missä te tohon minttuun oikeen törmäätte kun ite en näe koskaan missään ellei oo iltalehdessä jotain kimiin liittyvää. mutten seuraakaan sitä somessa, niin ilmeisesti sitten säästyy kaikelta. kun ei kai se ole edes haastatteluja koskaan antanut?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 05:18"]
Tuomas Enbuske, -yrittää olla joku valtakunnan virallinen älykkö.
[/quote]
Onneksi jää vain huonoksi yritykseksi. Onko sillä yhä kulmaläväri?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 15:28"]Käykö miesnainen Elena Vikström
[/quote]
Mulla meni hermot tähän kun MuFaSassa jaksaa omaa täydellisyyttään kokoajan vinkua. Ja se tuxultakin tuttu lause "suomalaiset naiset ei ymmärrä glamouria, minulla on paljon ulkomaalaisia kavereita..." argh
Vesa Keskinen ja naisista Henna Peltonen. Kumpikin raportoi elämästään tasaisin väli ajoin mediassa!