Komppania Ketonen & Gustafsberg, julkkikset armeijamaisissa olosuhteissa
TV5 ja Discovery helmikuussa:
Tiedotteen mukaan kilpailijat elävät armeijamaisissa olosuhteissa ja osallistuvat tietoa, taitoa ja kestävyyttä vaativaan kaksiviikkoiseen koulutukseen, joka jäljittelee vaativaa sotilaskoulutusta.
Ohjelmassa nähdään mäkihyppääjälegenda Janne Ahonen, ex-nyrkkeilijä Elina Gustafsson, artisti-tubettaja Hanad ”Dosdela” Hassan, kyläkauppias Sampo Kaulanen, somevaikuttaja Rosanna Kulju, drag-artisti Aarni Mikkola, toimittaja Ina Mikkola, poptähti Benjamin Peltonen, tanssija Tia-Maria ”Tinze” Sokka sekä iskelmälaulaja Marita Taavitsainen.
Joukkoa luotsaa parivaljakko Harri Gustafsberg ja Kari Ketonen.
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008550478.html
Saattaa olla ihan mielenkiintoinen reality.
Kommentit (216)
Vierailija kirjoitti:
Kaulanen ehti olla tosiaan vain muutaman päivän armeijassa, mutta jotain tatsia oli.
Ahonen saanut perusopit eli tietää puhuttelut ja ilmoitukset kyllä. Hyvin osasikin korjasi Benkun siivoustarkastusilmoitusta.
Ahoselle vaihtelua ja lisätienestiä. Hyväkuntoinen ja on oma huumorinsakin touhuissa.
Hyväkuntoinen? Ei ainakaan sen juoksutestin perusteella.
Tauskilla sissikoulutus? Missä? Oli intissä koirankusettaja. Ja oli menossa rauhanturvaajaksi Irakiin, mäkin olin menossa Navy Sealsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella kyllästynyt siihen että joka kilvassa kisaa nykyään jotain väsähtäneitä sometähtiä. Tämä sarja olisi ollut paljon mielenkiintoisempi, jos siihen olisi otettu persoonallisia tavallisia ihmisiä.
Tavikset sopisi hyvin, jos saataisiin Suomi- versio SAS- erikoisjoukkojen kovassa koulussa- sarjasta.
Ylen Erikoisrajajääkärit oli hyvä sarja kovasta koulutuksesta ja hyvästä hengestä. Monta kertaa tuli huokaistua helpotuksesta kun muisti olevansa kotisohvalla, sen verran otettiin miehistä irti.
Täytyy sanoa yllättyneeni siitä, että tämän ohjelman perusteella se Benjamin olikin ihan kohtuullisen skarppi ja mukavan oloinen kaveri.
Ihan jonain höpöhöpö-tyrkkynä ja mielensäpahoittajana olin pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa yllättyneeni siitä, että tämän ohjelman perusteella se Benjamin olikin ihan kohtuullisen skarppi ja mukavan oloinen kaveri.
Vegaanit ei pärjää.
Miksi tämmöistä sontaa edes tehdään? Halutaanko ihmiset tyhmentää huonoilla ohjelmilla?
Miten julkkisten kroppa kestää monet rääkkiohjelmat? Onko kipulääkkeitä ja geelejä, vai miten voi lihakset ja nivelet kestää. Paitsi jos on nuori ja ninja.
Vierailija kirjoitti:
No, kuitenkin Robin kävi oikean intin, B tällaisen hömppä-ohjelman...
Onko Harrilla (ent. Hangasvaara) työt vähissä kun pitää tällaista kuraa tehdä... huh huh.
Jälleen joku surkea formaatti aiheesta julkkikset tekee. Montako näitä jo on ja mitä helv julkkiksia. Järkyttävää paskaa suolletaan, katseleeko näitä joku? Samat tusinapäät ohjelmasta toiseen, kaskun ei hirvipää ole juontamassa.
Vierailija kirjoitti:
Moniko heistä(kään) lähtisi tuohon, jos ei kamera käy?
No ei toivottavasti kukaan. Menisitkö sinä töihin, jos et saisi rahaa?
Itse tykkään tästä ohjelmasta. Sopivasti viihdettä ja meininkiä. Harrastin nuorempana monia liikuntalajeja nautin itsensä haastamisesta.
Olen itsekin mm. laskeutunut korkealta katolta turvaköyden varassa ja muistan ikuisesti sen voittajan tunteen, kun uskalsin tehdä jotain sellaista, jota pelkäsi. Tunnistan Aarnin tunteen kun hän oli laskeutunut tornista alas.
T. Seniorilady
Missä on Toni Nieminen? Hänenhän tässä ohjelmassa kuuluisi olla Ahosen sijaan. Jälkeenpäin saataisiin arvailla kenen ohjelmaan osallistuneen naisen kanssa hänellä on salainen lapsi sitten.
Vähän on Suomessa julkkiksia kun samat naamat ohjelmissa.
Tuo hörhö kaulanenkin ei ilm kauppa käy kun jatkuvasti jossain julkkis ohjelmassa.
Kaulanen ehti olla tosiaan vain muutaman päivän armeijassa, mutta jotain tatsia oli.
Ahonen saanut perusopit eli tietää puhuttelut ja ilmoitukset kyllä. Hyvin osasikin korjasi Benkun siivoustarkastusilmoitusta.
Ahoselle vaihtelua ja lisätienestiä. Hyväkuntoinen ja on oma huumorinsakin touhuissa.